Praetori skrev: ↑2021-10-16 17:35:34
Man ser mer av Walli i Timrå än av Basse i DIF....
Vafan, har du snefylla? Du är så anti helt plötsligt
Det är såna som Praetori som blir seriemördare Obotlig optimist... tills den där sista droppen i bägaren träffar ytan. Sen är det fritt fall till Hades
(detta sagt med kärlek, P)
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2021-10-16 17:46:20, redigerad totalt 2 gång.
3 år sedan SM-final. Idag hopplöst sist med fullständigt kaos. Om man skall följa den röda tråden är det inte Barry det är fel på, det är sportchefens kapitalt misslyckande att bygga laget och matcha det mot spelidén. Vore strategisk felbeslut att låte JE sitta kvar och sparka Barry.
Wishes skrev: ↑2021-10-16 17:44:53
3 år sedan SM-final. Idag hopplöst sist med fullständigt kaos. Om man skall följa den röda tråden år det inte Barry det är fel,på, det är sportchefens kapitalt misslyckande att bygga laget och matcha det mot spelidén. Vore strategisk felbeslut att låte JE sitta kvar och sparka Barry.
Vad är poängen med att sparka Jocke under pågående säsong? Kontrakten är redan påskrivna...Att sparka en tränare kan ge en nytändning åt laget, även om det i detta fall kanske inte hjälper ett dugg. Men det är ändå betydligt enklare att sparka tränaren än att byta ut halva laget.
Praetori skrev: ↑2021-10-16 17:35:34
Man ser mer av Walli i Timrå än av Basse i DIF....
Vafan, har du snefylla? Du är så anti helt plötsligt
Jag är inte anti när det gäller vart jag tror det slutar (dvs jag tar inte ut förlusten/nedgraderingen i förskott). Men när det ser uselt ut så är man ju inte positiv till matchbilden.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Wishes skrev: ↑2021-10-16 17:44:53
3 år sedan SM-final. Idag hopplöst sist med fullständigt kaos. Om man skall följa den röda tråden år det inte Barry det är fel,på, det är sportchefens kapitalt misslyckande att bygga laget och matcha det mot spelidén. Vore strategisk felbeslut att låte JE sitta kvar och sparka Barry.
Vad är poängen med att sparka Jocke under pågående säsong? Kontrakten är redan påskrivna...Att sparka en tränare kan ge en nytändning åt laget, även om det i detta fall kanske inte hjälper ett dugg. Men det är ändå betydligt enklare att sparka tränaren än att byta ut halva laget.
Varför inte? Han har ju huvudansvaret för debaclet, och det kan ge en nog såväl tydlig signal.
Nja vi behöver någon som Wikegård för att komma tillbaks till urpsrunget.
Klubben har tappat sin själ under "strandberg-eran". En mörk tid när DIF förvandlades till vilket bonnlag som helst som inte framkallar några känslor alls.
Mattias_87 skrev: ↑2021-10-16 17:48:44
Att sparka Jocke är såklart meningslöst. Laget är byggt redan, låt han försöka reparera det så gott det går. Men han ska gå efter denna säsong.
Sedan hoppas jag Tjomme kommer tillbaka och börjar bygga inför nästa år.
Om han inte ens kan bygga rätt från början finns det ju inget som talar för att han skall kunna reparera skadan.