SHL 19/20 : Oskarshamn - Djurgårdens IF 21/9-2019
Re: SHL 19/20 : Oskarshamn - Djurgårdens IF 21/9-2019
Hade Norell lirat tennis hade tränaren rekommenderat ett oversize-racket.
Fan vilken skillnad när han är slutspelsmotiverad och början på denna säsong.
Fan vilken skillnad när han är slutspelsmotiverad och början på denna säsong.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, Hulström var ikapp men tänkte äsch skjut du. Markera mot honom snart snälla, han är för dålig.
Spela fult
Ehhh. Hur tänker man nu. Sätter alltså Josefsson med iskalla Strandberg och Holtz. Bra coachat.
Har de lottat kedjorna eller?
Japp. Nu rinner det iväg.
Och det är rättvist. Vi spelar som en påse nötter. Och coachas på samma vis.
Norell ska vara 7e när Björnfot är tillbaka. Vad håller han på med?
Har de lottat kedjorna eller?
Japp. Nu rinner det iväg.
Och det är rättvist. Vi spelar som en påse nötter. Och coachas på samma vis.
Norell ska vara 7e när Björnfot är tillbaka. Vad håller han på med?
- Lee Harvey Oswald
Ja, alltså den mannen har aldrig utstrålat DIF för mig, han är skicklig på offensiv blå, men annars mest meeeh...diftobbe89 skrev:Haha, Hulström var ikapp men tänkte äsch skjut du. Markera mot honom snart snälla, han är för dålig.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Såna här matcher är jag beredd att byta alla våra spelare mot Wandell, Hedman och Hank-typer av spelare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vilket är exakt hur Oskarshamn formerat sitt lag.Praetori skrev:Såna här matcher är jag beredd att byta alla våra spelare mot Wandell, Hedman och Hank-typer av spelare.
Jag hade gärna bytt båda våra målvakter mot Tex. Lätt.Praetori skrev:Såna här matcher är jag beredd att byta alla våra spelare mot Wandell, Hedman och Hank-typer av spelare.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det håller i såna här matcher men inte i övriga.EspenK skrev:Vilket är exakt hur Oskarshamn formerat sitt lag.Praetori skrev:Såna här matcher är jag beredd att byta alla våra spelare mot Wandell, Hedman och Hank-typer av spelare.
Men jag skulle vilja se mer speltid på tredje och fjärde när det är så här. Vi slår dem på fysik och kan brunka in en eller två baljor istället för att vända i sarghörnen.
Extremt tafatt agerande av Norell och Hultström på andra och en Jensen som inte ens ser ut att göra sig redo för ett avslut utan enbart väntar på dropp
TO?????????
Bänka Hulta för att markera!
Måste ju kunna markera när insatsen är så undermålig.
Inställning och tålamod. Vi hade inget av det idag. Vi möter ett lag men spelar inte som ett själva.
Bänka Hulta för att markera!
Måste ju kunna markera när insatsen är så undermålig.
Inställning och tålamod. Vi hade inget av det idag. Vi möter ett lag men spelar inte som ett själva.
En målvaktsmatch och vi väljer sätta vår sämsta i mål
-
Hade vi bytt målvakter så hade vi vunnit.easer90 skrev:En målvaktsmatch och vi väljer sätta vår sämsta i mål
Eller hur. Sköna supporters....Grabben från Söder skrev:Hade vi bytt målvakter så hade vi vunnit.easer90 skrev:En målvaktsmatch och vi väljer sätta vår sämsta i mål