Kan inte minnas att jag under mina nio år med säsongskort sett en så dålig publiksiffra. Inte ens mot Asplöven i HA.#10 skrev:Skönt med vinst, 4500 på läktaren
SHL 19/20 : Djurgårdens IF - Örebro 19/9-2019
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 19/20 : Djurgårdens IF - Örebro 19/9-2019
Avskaffa tre mot tre.
-
Vi försökte väl signa honom? Eller var det bara forumet som ville det?Praetori skrev:För att vara hyggligt insatt och välinformerad har jag en fråga. Varför lirar Bromé för Örebro och inte för oss? Huddingegrabb. Är han ärkegnagare eller bara flugit under Jocke och Tjommes radar?
-
Vi försökte vad jag vet.Grabben från Söder skrev:Vi försökte väl signa honom? Eller var det bara forumet som ville det?Praetori skrev:För att vara hyggligt insatt och välinformerad har jag en fråga. Varför lirar Bromé för Örebro och inte för oss? Huddingegrabb. Är han ärkegnagare eller bara flugit under Jocke och Tjommes radar?
Pengar i kombination med att han såg sin roll i hierarkin tydligare i ÖHK.
Tänkte mer längre tillbaka i tiden. Har alltid tyckt att det är en fröjdig spelare med rätt driv för den spelmodell vi kört ett par år. Men det har ju varit rätt fullt på forwardssidan de senaste säsongerna så det kanske är därför.South_Exil skrev:Vi försökte vad jag vet.Grabben från Söder skrev:Vi försökte väl signa honom? Eller var det bara forumet som ville det?Praetori skrev:För att vara hyggligt insatt och välinformerad har jag en fråga. Varför lirar Bromé för Örebro och inte för oss? Huddingegrabb. Är han ärkegnagare eller bara flugit under Jocke och Tjommes radar?
Pengar i kombination med att han såg sin roll i hierarkin tydligare i ÖHK.
Kanske bara jag som fått för mig att han inte är gårdare i själ och hjärta utan något mörkare.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Seriefinal på lördag då 

Precis det jag satt och tänkte på, har inte de här tre "nyförvärven" sett extremt bra ut?Grabben från Söder skrev:Jäklar vad det snabbt växer fram nya favoriter. Hedman, Haga, Ågren. Vi har ett bra lag i år, med riktigt bra bred. Blir en kul säsong.Lee Harvey Oswald skrev:#8 var grym, ikväll ocksådiftobbe89 skrev:Fan vet om Brodin är så många klasser bättre än Hedman, jag föredrar Brodin absolut, hans skridskoåkning framförallt kan ingen mäta sig med, men Hedman är imponerande teknisk med klubba/puck, han kan ju både lira och vara ett riktigt fruktat svin. Precis en sådan spelare som ska tillhöra DIF.
Ågren borde nästan flyttas upp i kedjorna, fast å andra sidan är det ju inte förstakedjan som i dagsläget vinner åt oss.

"De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!"
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Högström.
Har från första matchen i AS varit min favorit i laget.
Ändå blir jag fortfarande lika imponerad över hur sjukt bra han är.
Utan honom tror jag vi torskat igår.
Han är en garanti för att orka och klara av att flytta upp spelet de stunder vi blir tillbakapressade.
Haga är en annan som börjar krypa upp högt på listan av favoriter. Jävlar vad puckskicklig han är.
Längtar efter Haga, Strandberg och Dick i samma kedja.

Han är en garanti för att orka och klara av att flytta upp spelet de stunder vi blir tillbakapressade.
Haga är en annan som börjar krypa upp högt på listan av favoriter. Jävlar vad puckskicklig han är.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Wandell, Hedman, Manolito och tom Walli redan personliga favoriter. Det här laget kan straffa dig på så många olika sätt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Högström.![]()
Om nu bara JP och Norell kunde steppa upp i egen zon så kanske saknaden efter stor guden Urbom kunde lägga sig.
Också, Strandberg skvätter en hel del mellan varven. Hybris?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skrämmande hur lika man kan tycka.DRC skrev:Wandell, Hedman, Manolito och tom Walli redan personliga favoriter. Det här laget kan straffa dig på så många olika sätt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Högström.![]()
Om nu bara JP och Norell kunde steppa upp i egen zon så kanske saknaden efter stor guden Urbom kunde lägga sig.
Också, Strandberg skvätter en hel del mellan varven. Hybris?

Urbom saknas.
Kämpa JP och Norell. Johansson inte redo.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm