SM-Final 3 : Frölunda - Djurgårdens IF 25/4-2019
Re: SM-Final 3 : Frölunda - Djurgårdens IF 25/4-2019
Dårar. Tyvärr är de inte tillräckligt bra för NHL eller dylikt så vi får nog dras med Westerholmarna under överskådlig framtid.
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Målvaktsbyte.. intressant
Nu när det är paus, kan någon förklara 2+2? Är det inte om man har gjort två fel så att säga?Henkos skrev:Det var han som ville ha 2+2 på Lilja.mforce skrev:Vad gjorde han nu?Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.
Jag kan ha fel självklart.
Men man kan väl inte få 2 för en tripping och 2+2 för en jättetydlig tripping så att säga?
Jag menar kan man då få 2 för en "vanlig" puck out och 2+2 för ett jättehårt skott ut över plexit?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Johanneshov
I Göteborg är allt möjligt!sensei skrev:Nu när det är paus, kan någon förklara 2+2? Är det inte om man har gjort två fel så att säga?Henkos skrev:Det var han som ville ha 2+2 på Lilja.mforce skrev:Vad gjorde han nu?Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.
Men man kan väl inte få 2 för en tripping och 2+2 för en jättetydlig tripping så att säga?
Jag menar kan man då få 2 för en "vanlig" puck out och 2+2 för ett jättehårt skott ut över plexit?
- BloodBride
Dyrköpt utvisning.
29 sec. Vi är nog bäst i ligan på att släppa in mål innan det gått 1-2 min.
För helvete..
Domaren sa att dom kunde välja mellan interference eller goaltender interference, då tyckte han dom skulle tagit för båda...sensei skrev:Nu när det är paus, kan någon förklara 2+2? Är det inte om man har gjort två fel så att säga?Henkos skrev:Det var han som ville ha 2+2 på Lilja.mforce skrev:Vad gjorde han nu?Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.
- Lee Harvey Oswald
Som sagt, ge inte nåt PP till dom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Brutalt jobbigt att crime does pay... vinner Fisk SM guld är det fan första gången ett lag vinner pga mygel, fusk, filmningar och bara agera som en jävla loser så mycket man kan.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Jag tror det är dåligt för oss..super djurgårn skrev:Målvaktsbyte.. intressant
Men fixa det där jävla pk:t någon gång...
- super djurgårn
All heder till Petteri ändå att försöka blockera såklart men det här med individuella misstag i Götet.. utvisningen var onödig helt enkel
Senast redigerad av super djurgårn den 2019-04-25 19:27:31, redigerad totalt 1 gånger.
Aha, en indirekt goal tender interference, alltså. Intressant. Ja att införa indirekta utvisningar skulle helt klart vara intressant.Dusinator skrev:Domaren sa att dom kunde välja mellan interference eller goaltender interference, då tyckte han dom skulle tagit för båda...sensei skrev:Nu när det är paus, kan någon förklara 2+2? Är det inte om man har gjort två fel så att säga?Henkos skrev:Det var han som ville ha 2+2 på Lilja.mforce skrev:Vad gjorde han nu?Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Lee Harvey Oswald
Men det är ju en helt omotiverad knuff av Lilja, vi måste vara smartare än såcaptcash skrev:Brutalt jobbigt att crime does pay... vinner Fisk SM guld är det fan första gången ett lag vinner pga mygel, fusk, filmningar och bara agera som en jävla loser så mycket man kan.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan