SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Brynäs 19/1-2019
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Brynäs 19/1-2019
Riktigt bra match av alla igår, Dicken inkluderad.
Jag träffade jason Garrison efter matchen. Det blev en kort intervju. Se den här:
https://youtu.be/TWz0xW59VsI
Jag träffade jason Garrison efter matchen. Det blev en kort intervju. Se den här:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Bra jobbat. Svårt med medietränade nordamerikaner men Jason verkar ju ändå vara hygglig.Magnutz skrev:Riktigt bra match av alla igår, Dicken inkluderad.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Bra kille som inte stressade trots att det var lördag kväll..Praetori skrev:Bra jobbat. Svårt med medietränade nordamerikaner men Jason verkar ju ändå vara hygglig.Magnutz skrev:Riktigt bra match av alla igår, Dicken inkluderad.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Svårt att sparka någon just nu. Musses pp fortsätter leverera, men det är nog inte hans förtjänst.
Nymans backar höll nollan ihop med Adam.
Får ta till en forumklassiker. Jag tycker Robban ska avgå pga hans minspel.
Hoppas Dick får ordning på skadan.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Lee Harvey Oswald
BOMBOM BOUCHARD skrev:Svårt att sparka någon just nu. Musses pp fortsätter leverera, men det är nog inte hans förtjänst.
Du har sällan eller aldrig tidigare framstått som löjlig, men nu gör du det.
Jag (och några till) skrev några rader om detta i BIF-borta-tråden
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Har väl på min höjd skrivit 3-4 inlägg om detta sedan vi vänt upp från formsvackan. Tycker verkligen inte det är någon större fara på taket. Det har skrivits betydligt fler inlägg om huruvida Robbans minspel påverkat hans ledarskap.Lee Harvey Oswald skrev:BOMBOM BOUCHARD skrev:Svårt att sparka någon just nu. Musses pp fortsätter leverera, men det är nog inte hans förtjänst.
Du har sällan eller aldrig tidigare framstått som löjlig, men nu gör du det.
Jag (och några till) skrev några rader om detta i BIF-borta-tråden
Hur många gånger Musse sågats vid fotknölarna är oräkneliga.
Hur många faktiska avgå-inlägg som skrivits är otaliga.
Men att vi på forumet hanterar motgångar olika vet vi sedan gammalt, men jag var lika trött på sådana inlägg, dag ut och dag in, som du och ett gäng andra är på mina inlägg.
Sedan får du naturligtvis tycka jag är löjlig, den tar jag. Min poäng har gått fram, och den har tagits emot betydligt starkare än vad jag förväntat mig.
Och med handen på hjärtat, det var aldrig riktat mot någon specifik person, mer mot den i mina ögon alldeles för överdramatiserande kritik mot laget och ledarna som pågick under svackan.
Tänker att det borde finnas plats för min löjliga syn också.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skulle önska lite mer vinnarskalle och lite mindre undergångsstämning från fansen i allmänhet.
Jag tycker tex klacken är som absolut bäst när den positiva energin flödar även vid ett baklängesmål (och det brukar märkas när det smittar av sig på spelarna).
Jag tycker tex klacken är som absolut bäst när den positiva energin flödar även vid ett baklängesmål (och det brukar märkas när det smittar av sig på spelarna).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Det vet du att det finns...BOMBOM BOUCHARD skrev:[

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Då sover jag lugnt iLee Harvey Oswald skrev:Det vet du att det finns...BOMBOM BOUCHARD skrev:[