SHL 18/19 : Rögle - Djurgårdens IF 28/12-2018
Re: SHL 18/19 : Rögle - Djurgårdens IF 28/12-2018
Pajasdomare gör ju inte saken böttre.
Tänd till nu då.
Känslor!
Tänd till nu då.
Känslor!
Pucken är inte ens i närheten och Höglander skickar upp klubban i skrevet på Hulta. Ingen utvisning, såklart. Herrejävlar så uselt.
Förstår mig inte på det här laget. Hultström får ett slag i underlivet. INGEN står upp!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ingen i hela DIF reagerade på behandlingen av Hultström
vad är det för fel på den här föreningen.

Spela fult
Den enda som kan visa känslor i det här laget är Dick, men gör han en minsta lilla gest så blir han utvisad direkt.
Kolla statistiken först. Våra juniorer har inte levererat och under samma period har just Hank och Bergfors som alla hackar på varit de som varit framåt i att skapa lägen (att det inte blir mål är en annan femma). Men det är inte hos Hank och Berfors som problemet ligger. Men nu är pöbeln ute efter syndabockar och Deilert och Falk spelar inte kvar.....#87 skrev:Spelare som Hank & Bergfors bidrar inte med ett skit, och spelar i en helt felkomponerad kedja. Trots detta luftas knappt våra juniorer. Helt otroligt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Säsongskort: Ja
SNART kris? En trepoängare sista tio, utspelade mot Mora, utspelade mot HV, nu utspelade mot Rögle. Inget anfallsspel, hönsgård i försvarszon, och värst av allt: inte ens ett uns jävla desperation. Kräks fan på fet här.pulverapa skrev:Nu börjar till och med jag erkänna att det snart är kris.
25/4-2025
De dödar ju allt vad känslor i laget heter. T o m Urbom spelar som en fjunis numer. Kan gapa lite på håll om man behöver vara riktogt tuff en stund.
- Daniel942
Hultström har inget att säga.... För helvete?
DIF!
När du menar att Bergfors och Hank skapar lägen, menar du då faktiska målchanser, eller skott ur dålig vinkel/nedlägg på målvakten?Praetori skrev:Kolla statistiken först. Våra juniorer har inte levererat och under samma period har just Hank och Bergfors som alla hackar på varit de som varit framåt i att skapa lägen (att det inte blir mål är en annan femma). Men det är inte hos Hank och Berfors som problemet ligger. Men nu är pöbeln ute efter syndabockar och Deilert och Falk spelar inte kvar.....#87 skrev:Spelare som Hank & Bergfors bidrar inte med ett skit, och spelar i en helt felkomponerad kedja. Trots detta luftas knappt våra juniorer. Helt otroligt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Med 2.5 år kvar på kontraktet?Daniel942 skrev:Jag gillar Robban men torsk här och hejdå.
Avskaffa tre mot tre.
Att ingen reagerar på klubban i skrevet på Hultström säger allt om mentaliteten i det här laget.
Ingen bryr sig.
Då säger väl jag det först: Vi behöver tränarbyte.
Ingen bryr sig.
Då säger väl jag det först: Vi behöver tränarbyte.
Robert Ohlsson är den fegaste människan. Hade vi haft Bulan eller Wikegård hade de fan skällt ut domaren. Men han bara tar det. Konflikträdd javisst... Jävla skämtEspenK skrev:Förstår mig inte på det här laget. Hultström får ett slag i underlivet. INGEN står upp!
Skickar snart telefonen i väggen. Skrik lite då! Visa lite känslor! Smäll på!
Mesiga DIF är ovärdigt!
Mesiga DIF är ovärdigt!