Kan det verkligen stämma att domaren kvittade våra separata 2:or (Ahlén, L. Johansson) mot Alius 2+2? Det kan man ju inte göra... Efter två minuter kommer ju våra killar tillbaka i spel.
Förstår inte varför vi ALLTID tappar både fart och pucktempo i PP. Fan, testa hybridspela och skölja över med fart istället för att ställa upp och söla bort tiden istället då.
pulverapa skrev:Kan det verkligen stämma att domaren kvittade våra separata 2:or (Ahlén, L. Johansson) mot Alius 2+2? Det kan man ju inte göra... Efter två minuter kommer ju våra killar tillbaka i spel.
Hade Sam sett denna hade han sagt att han var orolig för svensk hockey i stället
Och nu gjorde Linus Johansson mål efter assist från Ahlén. Det alltså i ögonblicket då Alius utvisning tagit slut, utan att det blivit någon avblåsning. Eller tänker jag fel?
pulverapa skrev:Kan det verkligen stämma att domaren kvittade våra separata 2:or (Ahlén, L. Johansson) mot Alius 2+2? Det kan man ju inte göra... Efter två minuter kommer ju våra killar tillbaka i spel.
Hade Sam sett denna hade han sagt att han var orolig för svensk hockey i stället
Såg nåt snabbt klipp från deras match. Tror han gjorde det mellan andra & tredje när domaren lyssnade...
pulverapa skrev:Och nu gjorde Linus Johansson mål efter assist från Ahlén. Det alltså i ögonblicket då Alius utvisning tagit slut, utan att det blivit någon avblåsning. Eller tänker jag fel?
Man kan/ska alltid kvitta lika minuter förutom 2 st 2:or i 5-5. Så här gjorde reffsen rätt (typ det enda rätt de haft på hela matchen).
Linus charging var toppnoteringen på galenskapen
Det här kan vara den konstigaste matchen jag någonsin sett. Jag är direkt missnöjd med vårt spel idag, som stundtals är uselt, men ändå vinner vi med 7-0... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Karlskrona är en skam för SHL, det är det enda vi kan konstatera med säkerhet.
pulverapa skrev:Och nu gjorde Linus Johansson mål efter assist från Ahlén. Det alltså i ögonblicket då Alius utvisning tagit slut, utan att det blivit någon avblåsning. Eller tänker jag fel?
Man kan/ska alltid kvitta lika minuter förutom 2 st 2:or i 5-5. Så här gjorde reffsen rätt (typ det enda rätt de haft på hela matchen).
Linus charging var toppnoteringen på galenskapen
Tack för infon. Det stämmer säkert. Men jag ifrågasätter regeln.