SHL: Omgång 42 : Växjö - Djurgårdens IF 27/1-2018
Re: SHL: Omgång 42 : Växjö - Djurgårdens IF 27/1-2018
Måste gå mer på insidan. Nu är vi utsidan hhela tiden och fastnar mot deras backbjässar.
Patetiska kommentarer? Mja, eller?! Jocke ska ha 2 av Läkers 3 om han gör en standard-förflyttning mellan stolparna. Sen kan vi kanske spela bättre defensivt men jag ser inte de två målen som frukter av dåligt försvarsspel utan som resultatet av två rätt dåliga ingripanden från Jocke. Sånt händer, killen är inte en vägg, men det är surt som fan att se. Han kan bättre.daaviid skrev:Patetiska kommentarer som vanligt här inne som lägger skulden på Jocke.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Läste nånstans förut att dom fick 40 m till sen spelartrupp varje år. Vet inte om de stämmer men antagligen gör det de.Morwin skrev:Ja dem är kommun dopade sen lång tid tillbaka.Kall-El skrev:Jag kan inte hjälpa att ställa denna fråga till mig själv: Hur kan Växjö ha råd med den trupp de har med tanke på deras relativt låga publiksiffror?
Stinker kommundopning så det bara sjunger om det.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Lee Harvey Oswald
Tyvärr för DIF så är Växjö spelsugna ikväll, blir väldigt svårt då.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det är ju tyvärr det domarna tar för när vi gör nåt men inte åt andra hållet.diftobbe89 skrev:Vi är precis som vanligt alldeles för snälla, överlag, möter man ett spelskickligt lag så var på dom lite för fan, får dom ur balans, slå han Elias Pettersson på vaderna så hårt ni bara kan när domarn tittar bort och var lite grisiga.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vet inte vad mongot heter men vi skulle behöva några Shinniimmnniimminn i vårt lag, man kommer långt med hans attityd i spelet.
Spela fult
Nej det ska dem vänta med tills det är 10sec kvar som dem alltid gör :/EspenK skrev:TO?
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Det går hyggligt fort därute ikväll. Vet inte om du märkt det.Magnutz skrev:Patetiska kommentarer? Mja, eller?! Jocke ska ha 2 av Läkers 3 om han gör en standard-förflyttning mellan stolparna. Sen kan vi kanske spela bättre defensivt men jag ser inte de två målen som frukter av dåligt försvarsspel utan som resultatet av två rätt dåliga ingripanden från Jocke.daaviid skrev:Patetiska kommentarer som vanligt här inne som lägger skulden på Jocke.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Nä, såklart han inte har, kör väl i slow m med sin jävla filmkameraPraetori skrev:Det går hyggligt fort därute ikväll. Vet inte om du märkt det.Magnutz skrev:Patetiska kommentarer? Mja, eller?! Jocke ska ha 2 av Läkers 3 om han gör en standard-förflyttning mellan stolparna. Sen kan vi kanske spela bättre defensivt men jag ser inte de två målen som frukter av dåligt försvarsspel utan som resultatet av två rätt dåliga ingripanden från Jocke.daaviid skrev:Patetiska kommentarer som vanligt här inne som lägger skulden på Jocke.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Vad är det här för match när Fjällby förlorar en åkduell mot Welsh.
Den hade vi tjänat ihop till.
- diftobbe89
Återigen rent slarv av Ljungh. Fan har hänt med den lilla jäveln.
Spela fult
Possler har inget i PP att göra. Ljungh är sämst idag.
-
- Säsongskort: Ja
Bernhardt, Davidsson x2, Ridderwall och Possler(?) - inte Possler, utan LJ.Grabben från Söder skrev:Vilka var inne i den andra poweplay-formationen?
Har tyvärr redan fixat tvätten för veckan.minalman skrev:Kolla tvätten och Urbom gör mål.förevigtdjurgården skrev:Vafan, så går jag och ställer undan disken och FALK(!) av alla nätar.

Senast redigerad av förevigtdjurgården den 2018-01-27 19:03:03, redigerad totalt 1 gånger.
25/4-2025