Ja det är helt förödande för moralen. Det tar en hel period för de flesta av gubbarna att hitta tillbaka och vissa hänger med huvudet resten av matchen. De övriga tar istället huvudet under armen i vilja att göra bot och då blir spelet därefter.Ohddan skrev:Man undrar vad som rör sig i skallarna på grabbarna under pp. Helt skadat.
SHL Omgång 46 Djurgårdens IF - Färjestad BK, 21/2 2017
Re: SHL Omgång 46 Djurgårdens IF - Färjestad BK, 21/2 2017
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kul att vara Djurgårdsre nu. Fotbollen suger och hockeyn med.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Fast Adam kan inte lastas idag. De får ju skott i mitten hela tiden.
Vill bara att det ska ta slut.
Vill bara att det ska ta slut.
Måste vara det sämsta Djurgården någonsin ?
Har bara tur att rögle och Leksand är sopsämst
Har bara tur att rögle och Leksand är sopsämst
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi gjorde massa mål mot Brynäs. Då förstod jag att målkvoten var fylld flera veckor framåt. Ändå förlorade vi den matchen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
SDHL. Känns som matcherna är betydligt mer prisvärda.Morwin skrev:Kul att vara Djurgårdsre nu. Fotbollen suger och hockeyn med.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Upp med hakan, allihop.
Efter dagens match har vi lyckats med konststycket att slå klubbrekordet i antal raka förluster...TVÅ GÅNGER PÅ EN SÄSONG!
Det ni! Ruskigt jävla imponerande!
Efter dagens match har vi lyckats med konststycket att slå klubbrekordet i antal raka förluster...TVÅ GÅNGER PÅ EN SÄSONG!
- BloodBride
Gör jag redan, super alltså. Förlusterna känns inte lika jävliga då.Praetori skrev:Gör vi mål den här matchen skall jag supa på en tisdag. Vinner vi skall jag vaska en flaska whiskey till hockeygudarna när jag kommer hem.
-
- Säsongskort: Ja
Men positivt är att vi kommer allt närmare en vinst för varje match.minalman skrev:Vi gjorde massa mål mot Brynäs. Då förstod jag att målkvoten var fylld flera veckor framåt. Ändå förlorade vi den matchen.
Alla gör mål på Brynäs. De spelar en galet offensiv hockey som öppnar upp bakåt. Fan till och med dödgrävarna i Örebro pillar in baljor mot dem.minalman skrev:Vi gjorde massa mål mot Brynäs. Då förstod jag att målkvoten var fylld flera veckor framåt. Ändå förlorade vi den matchen.
Samma lag nästa år. +/- 4-5 spelare. Max två nya fw.
Kommer inte att hålla. Ett så kallat långsamt farväl.
Något måste hända annars är vi under strecket nästa år. Året efter träder nya tv-rättigheterna i kraft och därefter har vi en stängd serie. Håll er kvar tills dess tack.
Kommer inte att hålla. Ett så kallat långsamt farväl.
Något måste hända annars är vi under strecket nästa år. Året efter träder nya tv-rättigheterna i kraft och därefter har vi en stängd serie. Håll er kvar tills dess tack.
Faktiskt jävligt starkt!Vikas skrev:Upp med hakan, allihop.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
I framgång och motgång, Djurgården.
Mer imponerande är att vi fortfarande inte ligger sist med detta facit...Vikas skrev:Upp med hakan, allihop.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
I framgång och motgång, Djurgården.
-
Kommer ni ihåg när vi alla trodde på play-in? HAHAHAHAHA!!!
Nu är jag nästan säker på att vi kvalar, så som Rögle har presterat senaste matcherna.
Nu är jag nästan säker på att vi kvalar, så som Rögle har presterat senaste matcherna.
Har bytt match. Tittar på RBK-LHC istället. Får hålla på motståndarna till LIF och Rögle istället. Det är det enda att hoppas på.