Har funkat för mig, i Chrome. Laggar det för dig eller är det helt kaputt?Morwin skrev:Lägg ner cmore funkar för fan aldrig!
Skickat från min E6853 via Tapatalk
SHL : Omgång 24 : Djurgårdens IF - Färjestad 26/1-2017
Re: SHL : Omgång 24 : Djurgårdens IF - Färjestad 26/1-2017
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Om de på riktigt tränar powerplay så gör de det med koner som motståndare. Ingen ger understöd utan man står på sin position och väntar på pucken. Inte särskilt svårt att markera bort. Inga direkta positionsbyten för att dra isär boxen. Stillastående. Problemet är att det kraftigt neddragna tempot följer med oss när pp är slut.
Alla motståndarlag vet ju att dom kan tokstressa mot oss så det inte blir något av våra PP:n. Måste fan bli någon förändring och tror inte Ahlen är rätt i PP även om jag tycker han är godkänd i 4:e.EspenK skrev:Om de på riktigt tränar powerplay så gör de det med koner som motståndare. Ingen ger understöd utan man står på sin position och väntar på pucken. Inte särskilt svårt att markera bort. Inga direkta positionsbyten för att dra isär boxen. Stillastående. Problemet är att det kraftigt neddragna tempot följer med oss när pp är slut.
Senast redigerad av Henke_F den 2017-01-26 20:44:23, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Haha, det kanske inte är en dålig idé. Vi får i alla fall ut något.EspenK skrev:Sätt Tambellini som kapten. Skulle ju inte göra någon skada.Praetori skrev:Ridderwall har kaptenssjukan. Samma som Hank.EspenK skrev:Ridderwall är Lundh för 12 omgångar sedan. Inget självförtroende. Måtte det vända.
Line 4 är grymma mot sånt här motstånd. Nästan ensamma om att få tryck i offensiv zon.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Skulle gärna se att vi kastar om lite i kedjorna inför tredje. Behåll 1:a och fjärde. I övrigt Blanda och ge. Låt Jonte ta några byten. Gärna med Ljungh.
De har tränat PP som svin. Och vårat BP har därigenom blivit bäst i SHL. Ironiskt så det skriker om det.EspenK skrev:Om de på riktigt tränar powerplay så gör de det med koner som motståndare. Ingen ger understöd utan man står på sin position och väntar på pucken. Inte särskilt svårt att markera bort. Inga direkta positionsbyten för att dra isär boxen. Stillastående. Problemet är att det kraftigt neddragna tempot följer med oss när pp är slut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ridderwall med Ljungh och Tambellini nu. Låter bättre.
Ska vi gissa på Jonte Vejdemo och Possler?
Ska vi gissa på Jonte Vejdemo och Possler?
Skönt att ledningen lyssnar på mig.

Praetori skrev:De har tränat PP som svin. Och vårat BP har därigenom blivit bäst i SHL. Ironiskt så det skriker om det.EspenK skrev:Om de på riktigt tränar powerplay så gör de det med koner som motståndare. Ingen ger understöd utan man står på sin position och väntar på pucken. Inte särskilt svårt att markera bort. Inga direkta positionsbyten för att dra isär boxen. Stillastående. Problemet är att det kraftigt neddragna tempot följer med oss när pp är slut.
Dags att börja träna box då.
Skämt åsido. Box= Nyman, PP= Musse. I rest my case.
- Lee Harvey Oswald
Vad hände med SeMer, bara jag som fastnat?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Funkar för mig
Bra Linus J. Skönt att någon står upp.
Och Hulta skjuter.... över.
Byt tillbaka till förra årets klubba.
Den nya skjuter du över med. Tips bara!
Byt tillbaka till förra årets klubba.
Den nya skjuter du över med. Tips bara!
Stinker torsk i sudden.