Celes skrev:Varför ser man aldrig någonsin någon skriva "det är lugnt boys, vi har den här matchen"
//nervös bärsdrickare på puben
Önskar jag skulle kunna skriva det, men med tankr på hur ostabila vi är och hur mycket vi bjuder varje match så är man inte lugn förrens hesa fredrik sjunger
sauron skrev:Men allvarligt... Vilken domarfru fru har Ahlen legat med...?
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Alla skulle jag tro. Om han ens tittar åt en motståndare på fel sätt så åker han ut.
Domarna har ju sina briefings och utbyten om information om spelare och har ditt namn fastnat där så har du extra ögon på dig.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
sauron skrev:Men allvarligt... Vilken domarfru fru har Ahlen legat med...?
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Alla skulle jag tro. Om han ens tittar åt en motståndare på fel sätt så åker han ut.
Domarna har ju sina briefings och utbyten om information om spelare och har ditt namn fastnat där så har du extra ögon på dig.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Eller så har han legat med just henne, domarnas fru tillika mamma. Av alla inavlade beslut de tar så är det ju svårt att tolka detta på något annat sätt! :/
F.ö. får det nästan sluta hur det vill nu, är supernöjd vi öst in 4 mål på bortaplan, är lite smått lyrisk över bara det!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Asså allvarligt tellan kan rädda oss en hel match sen släppa en puck som han inte ens ska ha. Då är han slut för gammal vafan är de frågan kolla leksand atte engren en målvakt bra ålder vad hat han för siffror. De är försvaret. Ställ tellan o frölunda får ni se vem som är i toppen i målvakts ligan sen. Börjar bli så less på de där snacket om tellan han ÄR GRYM PUNKT SLUT
Splitzen skrev:Asså allvarligt tellan kan rädda oss en hel match sen släppa en puck som han inte ens ska ha. Då är han slut för gammal vafan är de frågan kolla leksand atte engren en målvakt bra ålder vad hat han för siffror. De är försvaret. Ställ tellan o frölunda får ni se vem som är i toppen i målvakts ligan sen. Börjar bli så less på de där snacket om tellan han ÄR GRYM PUNKT SLUT