SHL Kvartsfinal 5: Frölunda - Djurgårdens IF. 24/3 2016.
-
Re: SHL Kvartsfinal 5: Frölunda - Djurgårdens IF. 24/3 2016.
Nu fixar det problemet men skadan är ju redan skedd. Bedrövligt att det kan vara så här på denna nivå!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ärligt talat så verkar fisk börjar sätta press på domarna från första nedsläpp, sen fortsätter det vid varje jävla avblåsning. Men om vi säger att vi t ex blivit slashade åker vi ut... Symptomatiskt, you bet...
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Domaren säger att han inte ser när Lasse flyttar målburen
, den var bra domaren.

Senast redigerad av #10 den 2016-03-24 20:00:51, redigerad totalt 1 gånger.
Sen står de alltså och försvarar sitt beslut, domarasen. De har inte ens heder nog att säga att de gjort fel. Äckligt.
Senast redigerad av kaminor den 2016-03-24 20:01:30, redigerad totalt 1 gånger.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hank: jag vill ha en förklaring på den utvisningen
Domarfitta: han sparkar bort målburen
Hank: men den där nere då?!?!?!
Domarfitta: nääääö men den seeeeeer inte jag
Domare är fan det enda jobb där du kan vara såhär jävla usel och ändå komma till jobbet nästa dag utan problem
Domarfitta: han sparkar bort målburen
Hank: men den där nere då?!?!?!
Domarfitta: nääääö men den seeeeeer inte jag
Domare är fan det enda jobb där du kan vara såhär jävla usel och ändå komma till jobbet nästa dag utan problem
Domarspellevinken till Henke varför samma händelse leder till olika bedömningar: "Det såg jag inte". Säger allt.
Stolt, men aldrig nöjd
Fan, Hank har ju ändå lite stake på isen. Bilden av honom är den killen som inte pratar mer än nödvändigt, men när man ser videon från domarkameran pratar han på bra!
Sen att Zebran säger att han inte ser, när han står där, är bullshit. Såg du Mantas flytta målburen lär du sett Johansson göra detsamma. Pajas
Sen att Zebran säger att han inte ser, när han står där, är bullshit. Såg du Mantas flytta målburen lär du sett Johansson göra detsamma. Pajas
Jag är så fruktansvärt nedstämd. En stor dos ilska och en stor dos besvikelse utgör inte en bra kombination. Det här är så tråkigt, så förbannat jävla tråkigt. Hur kan det få vara så här? I match, efter match, efter match. Från omgång 1 tills att man åker ur slutspelet. Hur kan domarna vara så förbannat jävla praktusla? Vems fel är det? Vem ska man skylla på?
Man lägger så äckligt mycket pengar på den här ligan i form av säsongskort, mat och dryck i samband med matcher, bortaresor samt löjligt höga avgifter för Cmore. Vad får man tillbaka? En käftsmäll var och varannan dag, på grund av att det ansvariga på isen uppenbart inte har kompetensen för att utföra sitt jobb.
Jag vill så gärna sluta titta, men jag kan inte, trots att hela hjärnan skriker åt mig att göra det. Hjärnan inser att jag kommer bli mer upprörd för varje domslut som tas, och inget, absolut inget positivt kan komma från den här kvällen i TV-soffan. Allt som väntar är än mer besvikelse, uppgivenhet och frustration. Men trots det ska man behöva plåga sig igenom skiten. Det ska helt ärligt bli skönt med ett långt jävla uppehåll. Även om hjärtat klappar lika hårt som alltid, så börjar jag bli trött på att kväll efter kväll vara på dåligt humör. Det är inte värt det.
Man lägger så äckligt mycket pengar på den här ligan i form av säsongskort, mat och dryck i samband med matcher, bortaresor samt löjligt höga avgifter för Cmore. Vad får man tillbaka? En käftsmäll var och varannan dag, på grund av att det ansvariga på isen uppenbart inte har kompetensen för att utföra sitt jobb.
Jag vill så gärna sluta titta, men jag kan inte, trots att hela hjärnan skriker åt mig att göra det. Hjärnan inser att jag kommer bli mer upprörd för varje domslut som tas, och inget, absolut inget positivt kan komma från den här kvällen i TV-soffan. Allt som väntar är än mer besvikelse, uppgivenhet och frustration. Men trots det ska man behöva plåga sig igenom skiten. Det ska helt ärligt bli skönt med ett långt jävla uppehåll. Även om hjärtat klappar lika hårt som alltid, så börjar jag bli trött på att kväll efter kväll vara på dåligt humör. Det är inte värt det.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag börjar förstå varför så många av våra lirare vill spela i andra lag. Det måste vara ett helvete att hela tiden ha domare, situationsrum, expertkommentatorer och TV-studior som hela tiden har svårt att dölja sitt Djurgårdsförakt. Thoresen var ju inne på det också i en intervju för några veckor sedan. "Man vet ju aldrig vad som händer här i Sverige" sa han ungefär, men jag förstår hur han menar. Spelarnas enda vänner är vi på Hovet, men där har ju fågelholkar och bönder tagit en för stor andel på slutet.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Inte nog med att domaren är horribelt dålig, han står och ljuger också. Brukar inte använda mig av liknande ord på forumet, men han är en äcklig hora. Tack för mig.
Rönnberg skulle inte ha förståelse om dom låg under med 3-1 i matcher
Ja det var ruskigt provocerande att höra asetpulverapa skrev:Inte nog med att domaren är horribelt dålig, han står och ljuger också. Brukar inte använda mig av liknande ord på forumet, men han är en äcklig hora. Tack för mig.
Nu får det faktiskt vara nog! Domarnivån har varit under all kritik sedan omgång 1 den här säsongen, och matchar inte på något sätt den proffesionalitet som SHL skall vara. När skall någon med tyngd (klubbar, ledare, spelare, media etc) på allvar ryta ifrån att den här domarnivån inte håller. Ta bladet från mun!!!
Stolt, men aldrig nöjd
Kan inte annat än att hålla med. Det som är så jävla tragiskt att det får fortsätta år efter år...Salas skrev:Jag är så fruktansvärt nedstämd. En stor dos ilska och en stor dos besvikelse utgör inte en bra kombination. Det här är så tråkigt, så förbannat jävla tråkigt. Hur kan det få vara så här? I match, efter match, efter match. Från omgång 1 tills att man åker ur slutspelet. Hur kan domarna vara så förbannat jävla praktusla? Vems fel är det? Vem ska man skylla på?
It's the hope that kills you.
Uppenbart att taktiken inte fungerar byt Gameplan, ändra i kedjorna. In med Brodin i förstakedjan. Spela Sörensen på kontring i en annan kedja. Vi vinner inte genom att vara mer offensiva än Frölunda, vi har inte kraften idag.