SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 20
Sjukt tråkigt att domare ska få avgöra matcher på det här sättet. Vi borde vägra spela om de är domare i framtiden.
En match automatiskt väl?Mattias_87 skrev:Fyfan vad dåligt. Ses på Hovet på måndag. Då bör Thoresen vara tillbaka.
Varför i helvete sänker ingen scott för. Killen slår ju mot vår målvakt. ( Oavett om han träffar puck eller inte skall det markeras mot den typen av agerande.
Sjukt att ett domarpar kan påverka en match på det sätt som denna match. Nästan så man funderar på att skita i att kolla på hockey
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Finns 5+ game och 5+ match. Den ena är alltid minst en match avstängning. Vet ej vad Thore fick.mb81 skrev:En match automatiskt väl?Mattias_87 skrev:Fyfan vad dåligt. Ses på Hovet på måndag. Då bör Thoresen vara tillbaka.
Avskaffa tre mot tre.
Det går tyvärr inte att ta svensk hockey på allvar med den här domarnivån. Behövs en rejäl jäkla satsning på att få fram någorlunda vettiga domare - har jag förstått det rätt i att hela domarutbildningen består av en veckolång kurs som ska upprepas varje år?Magnutz skrev:Och domarna fortsätter att mörda svensk hockey. Inte ens när det är riktigt viktigt kan de uppmana ett uns av kompetens.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Din dumma jävel Andreas
Nu tog han en 2 på brynäs men klart så hittar han en på englund också HaHa ja va ska detta sluta med. Gett matchen till brynäs har dom ju redan gjort
- Cirith Ungol
Englund gjorde ju ingenting, vad fan hittade han på där?
Kuben var i studion iaf och tyckte inte det skulle vara någon vidare avstängning så det borde vara det mildare iaf vi fick. Annars borde han ju konstaterat vad det skulle bli.Mattias_87 skrev:Finns 5+ game och 5+ match. Den ena är alltid minst en match avstängning. Vet ej vad Thore fick.mb81 skrev:En match automatiskt väl?Mattias_87 skrev:Fyfan vad dåligt. Ses på Hovet på måndag. Då bör Thoresen vara tillbaka.
Senast redigerad av Henke_F den 2016-03-12 17:01:33, redigerad totalt 1 gånger.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Tycker fokus för tränarna bör ligga på att hålla spelarna kyliga nu, känns som att risken finns att de gör några mer riktigt dumma grejer annars.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Han snackade till sig den..Cirith Ungol skrev:Englund gjorde ju ingenting, vad fan hittade han på där?
Englund sa nog något. Skönt med domare som har fingertoppskänsla.
Dessa idioter skall inte döma något mer alls denna säsong.
Dessa idioter skall inte döma något mer alls denna säsong.
Domarutbildning och fortbildning är absolut ett mörkt kapitel i svensk hockey. Jag är faktiskt djupt oroad för framtiden eftersom jag vet hur illa det är på lägre nivåer och på ungdomssidan.Puckey skrev:Det går tyvärr inte att ta svensk hockey på allvar med den här domarnivån. Behövs en rejäl jäkla satsning på att få fram någorlunda vettiga domare - har jag förstått det rätt i att hela domarutbildningen består av en veckolång kurs som ska upprepas varje år?Magnutz skrev:Och domarna fortsätter att mörda svensk hockey. Inte ens när det är riktigt viktigt kan de uppmana ett uns av kompetens.
Svensk hockey måste lägga riktigt ordentligt med resurser på att utbilda domare från grunden. Nu saknas mycket.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 2016
Utvisningen på Englund är garanterat en markering från domaren till båda lagen då. Sjukt dåligt att han tar den i det läget
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk