SHL Åttondelsfinal 1: Djurgårdens IF - Brynäs IF 10/3 2016
Re: SHL Åttondelsfinal 1: Djurgårdens IF - Brynäs IF 10/3 20
Aja, med tanke på hur vi spelar i två tredjedelar av matchen så förtjänar Brunolf att vinna.
Fan att vi ALLTID ska sluta spela när vi leder en match vad fan är det för jävla taktik!
Såna där mål förväntar man sig av Kanada i OS finaler och dylikt. Men Brynäs har ju jobbat sig till den där skall ju erkännas.captcash skrev:Årets sjukaste självmål... håll klubbjäveln i isen för faaan!
EDIT: För er som ej såg reprisen, vi styr in skiten själva när det viftas i takhöjd med klubban... sen ska ju Tellan gärna plocka ett Salo-höstlöv... men det är ju en annan sak oxo!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Ta timeouten ?
Hur i h-vete kan det vara så att så många negativa trender bryts just mot DIF! Och vad fasen skall klubban på egen spelare göra där uppe för att blockera skott? Och hur kommer det sig att det här raset sker varje gång man leder???????
Stolt, men aldrig nöjd
Vad är det som ligger bakom dessa totalhaverier i många av matcherna?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bra att förlänga med Falk.
Game-FUCKING-Over!
Maken till skitnödigt lag får man leta efter... skulle väl vara Mora idag i så fall...
Jaja.. slut med skiten för säsongen nu lite snabbt .. så vi kan sparka ut alla jävlar som är helt omotiverade/sålda redan/osv och planera för en ny säsong!
Maken till skitnödigt lag får man leta efter... skulle väl vara Mora idag i så fall...
Jaja.. slut med skiten för säsongen nu lite snabbt .. så vi kan sparka ut alla jävlar som är helt omotiverade/sålda redan/osv och planera för en ny säsong!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
fyfan vad vi viker ner oss.
- Lee Harvey Oswald
Tvillingarna äger DIF, i varje jävla match
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Cirith Ungol
Nu är råttet mågat, skärp er förfan!
Så jävla skönt att säcken drar efter säsongen
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Inte ett dugg förvånad.
Ett totalt uruselt och håglöst DIF som är livrädda ute på isen och en Tellqvist som släpper i stort sett varenda skott.
Skönt att säsongen är över.
Och fortfarande ingen timeout av Säcken. Maken till dålig matchcoach får man leta efter.
Ett totalt uruselt och håglöst DIF som är livrädda ute på isen och en Tellqvist som släpper i stort sett varenda skott.
Skönt att säsongen är över.
Och fortfarande ingen timeout av Säcken. Maken till dålig matchcoach får man leta efter.
Senast redigerad av Vikas den 2016-03-10 21:33:56, redigerad totalt 1 gånger.
match efter match efter match SAMMA JÄVLA SAK
Slutar spela helt
Slutar spela helt
Min hälsa klarar inte av detta, jag skiter i detta nu