Så solklart att örebrospelaren fiskade efter det där. Vrider upp ryggen och står kvar så när han märker tacklingen kommer.
Men lite dumt av Thore att gå på det.
Exakt. Dessa jävla rumpvändningar har jag gormat om länge. Thoresen bromsar ju till och med och går in med bröstet snarare än tacklas. Helt horribelt i min mening.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Borde kanske börjas blåsas filmning för sådant för att få bort det.
Skönt att ha Mantas i kassen iaf! Tänk om vi sumpar bort Linus bara för Tellan har ett år kvar på kontraktet men han borde förstå själv att det bästa för DIF är om han slutar efter denna säsong!
Så solklart att örebrospelaren fiskade efter det där. Vrider upp ryggen och står kvar så när han märker tacklingen kommer.
Men lite dumt av Thore att gå på det.
Exakt. Dessa jävla rumpvändningar har jag gormat om länge. Thoresen bromsar ju till och med och går in med bröstet snarare än tacklas. Helt horribelt i min mening.
Borde kanske börjas blåsas filmning för sådant för att få bort det.
Nja snarare sluta ta utvisningar när folk medvetet väljer att inte skydda sig. Det skall göra ont att vara dum.
Ser iofs gärna att man blåser för både utvisning för det farliga och diving för spelaren som väljer att försöka göra sig otacklingsbar i sista sekund istället för att skydda sig. Det är så där skador uppstår.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
bastis7 skrev:Skönt att ha Mantas i kassen iaf! Tänk om vi sumpar bort Linus bara för Tellan har ett år kvar på kontraktet men han borde förstå själv att det bästa för DIF är om han slutar efter denna säsong!
Håller med här... Mantas som etta, Linus som backup.. Tellan som kanske kan terminera sitt kontrakt och stanna i klubben i nån målvakts-fluffer roll...
Grejjen är precis som du säger, det är skönare att köra nästa säsong med Mantas+Tellan MEN om det är på bekostnad att vi förlorar Linus helt så vettefan om det är värt det! :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
bastis7 skrev:Skönt att ha Mantas i kassen iaf! Tänk om vi sumpar bort Linus bara för Tellan har ett år kvar på kontraktet men han borde förstå själv att det bästa för DIF är om han slutar efter denna säsong!
Tellan är grym. Det är dålig dagsform idag och grymt oflyt. Han har ju stått på huvudet flera gånger den här säsongen. Går inte att säga så på grund av den här matchen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.