captcash skrev:Kommer vi ur denna match med både Holm och Tellan skadade så är det ju helt sjukt... jeopardize:ar hela jävla SHL säsongen för en usel wannabe-turnering som inte en jävel (förutom ekonomiansvarig) bryr sig om... nattsvart!
Folk blir ju skadade i vanliga SHL-lunks matcher också.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Eh,. ja.. men då är det iallafall under omständigheter där det är värt något... att skadas i pissiga CHL är ju som nån lirare snubbla på stan och bryter foten, lika useless och onödigt!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Smått turligt detta avancemang. Växjö kändes betydligt stabilare. Vårt problem heter SLARV! Fy satan vad vi slarvar i passningsspelet i vissa stunder. Vi ger onödigt mycket gratis.
captcash skrev:Kommer vi ur denna match med både Holm och Tellan skadade så är det ju helt sjukt... jeopardize:ar hela jävla SHL säsongen för en usel wannabe-turnering som inte en jävel (förutom ekonomiansvarig) bryr sig om... nattsvart!
Folk blir ju skadade i vanliga SHL-lunks matcher också.
Eh,. ja.. men då är det iallafall under omständigheter där det är värt något... att skadas i pissiga CHL är ju som nån lirare snubbla på stan och bryter foten, lika useless och onödigt!
3p match SHL mot slutspel i CHL. Jag förstår vad du menar men jag är inte övertygad. Denna turnering kan bli stor i framtiden och vi har ändå varit med att grunda det som utvecklades till CHL. Djurgården Hockey är ändå en rejäl traditionsbärare inom Svensk hockey även internationellt och bör därmed visa framfötterna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Davidsson skrev:Smått turligt detta avancemang. Växjö kändes betydligt stabilare. Vårt problem heter SLARV! Fy satan vad vi slarvar i passningsspelet i vissa stunder. Vi ger onödigt mycket gratis.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi ger bort åtminstone ett mål och Hank tar på sig ett. Tycker vi ger Växjö onödigt mycket även om det är ett djävligt bra lag. Hur de lyckades vinna mot Skellefte i finalen förra säsongen är dock fortfarande ett mysterium för mig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.