SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Hv71 17/1 2015
Haha klart det är mackan
Vet inte ens vf han får spela pp!ciirree skrev:Vad är grejen när Högström tar fart i PP sen stannar vid blå. Snacka om temposänkande.
Ändå skönt att Nilson får ett rejält måljubel och när speakern nämner Nilson så hörde jag bara ett par spridda burop.
Den där var väldigt billig, men den tackar vi för.
- reservjesus
Fan vad skönt!
clowns to the left of me, jokers to the right
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag älskar dig Mackan, så otroligt jävla kul, och jag hörde nästan ett extra jubel, forza Djugårn.
Spela fult
Näe fan.. den där MN behöver vi fan inte, ute med honom och bua lite på vägen också "buhuu, buuu!"... 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Säsongskort: Ja
Hörde någon mer "det finns bara en Marcus Nilson" från HV-klacken efter 2-0? Kvällens höjdpunkt så här långt!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Sånt jävla kladdande om han nu lyckas ta emot en pass på blå. Börjar tröttna på hans snurrgrej han skall göra hela jävla tiden. Det är inte div1 eller HA. Snabbare beslut om man skall passa eller ta direktskott.bastis7 skrev:Vet inte ens vf han får spela pp!ciirree skrev:Vad är grejen när Högström tar fart i PP sen stannar vid blå. Snacka om temposänkande.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
2-0, here we go, Forza DIF o Mackan
Jag tycker att det var väldigt bra att våra ledare i DIF tog tillbaka Marcus Nilson och att han ville komma tillbaka till vår underbara förening.
Det främsta med Mackan som vi har saknat tidigare är en initiativtagare
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Härligt, Mackan!
Tråkigt är ju att det sportsliga inte biter på självömkan. Det är kanske inte helt optimalt med sen lördagsmatch för somliga just den här veckan.
Tråkigt är ju att det sportsliga inte biter på självömkan. Det är kanske inte helt optimalt med sen lördagsmatch för somliga just den här veckan.
Fortsatt tråkig och orolig stämning (tråkig som i låg ljudnivå, orolig som i att klacken buar och sjunger "ut med packet" åt varandra) på läktarna, men vad hade vi kunnat vänta sig...
Väldigt väldigt glad över MNs framgång, det är så jävla viktigt för att på något sätt lindra situationen (det ger iallafall ledningen en sportslig grund till beslutet).
Bara att hålla tummarna för att vi håller hela matchen - Vi måste vända skeppet snarast
Väldigt väldigt glad över MNs framgång, det är så jävla viktigt för att på något sätt lindra situationen (det ger iallafall ledningen en sportslig grund till beslutet).
Bara att hålla tummarna för att vi håller hela matchen - Vi måste vända skeppet snarast
Du är med oss överallt, Stefan.