10? Om man inte saknar nått finger.minalman skrev:Tvåhandsmängd? Va f-n är det?Manijock skrev:
Varför i helvete får Rundqvist spela? Tror han snart spelat en tvåhandsmängd kassa matcher i rad?
SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
Re: SHL: Brynäs - Djurgårdens IF 8/1 2015
- Lee Harvey Oswald
Konstigt hur man upplever saker olika.
Jag måste väl ha sett alla BIF:s bra matcher då, för spelmässigt har man oftast varit vassare än DIF (mest sett hemmamatcher)
Jag måste väl ha sett alla BIF:s bra matcher då, för spelmässigt har man oftast varit vassare än DIF (mest sett hemmamatcher)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Eller ett tal mellan 2 och 20, om man kommer från typ inavels-Karlskoga eller någonstans kring Tjernobylfiltret Dalälven/Gävle.bastis7 skrev:10? Om man inte saknar nått finger.minalman skrev:Tvåhandsmängd? Va f-n är det?Manijock skrev:
Varför i helvete får Rundqvist spela? Tror han snart spelat en tvåhandsmängd kassa matcher i rad?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Jag menade inte mot just oss utan rent generellt har de varit rent usla, dock inte den här matchen.Lee Harvey Oswald skrev:Konstigt hur man upplever saker olika.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Menar inte heller mot ossPraetori skrev:Jag menade inte mot just oss utan rent generellt har de varit rent usla, dock inte den här matchen.Lee Harvey Oswald skrev:Konstigt hur man upplever saker olika.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Med tanke på formen hos #26 kan det lika gärna vara hur många ärtor som man kan bära med sig i två händer.bastis7 skrev:10? Om man inte saknar nått finger.minalman skrev:Tvåhandsmängd? Va f-n är det?Manijock skrev:
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
nån mer som inte kan se via cmore play?
- Doyle
Blir som vanligt vi slöpper handbromsen sista 4 minuterna i tredje perioden, tyvärr fööööör seeeeent!!!
Fan vad Ahlén är oduglig. 

- minalman
Jag tror att det är den främsta svagheten med årets Djurgården. Vi är inte tillräckligt bra för att kunna reglera när handbromsen skall läggas i eller släppas.Doyle skrev:Blir som vanligt vi slöpper handbromsen sista 4 minuterna i tredje perioden, tyvärr fööööör seeeeent!!!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Svårt att göra mål när majoriteten av skotten inte ens går förbi första täckande spelare vid blå. Herregud
Är fan så här varenda bortamatch, vi verkar bara vänta på att motståndaren slutar spela.
Det enda hemmalag behöver göra för att vinna mot oss är att åka skridskor.
Det enda hemmalag behöver göra för att vinna mot oss är att åka skridskor.
Varför lägger han ett omöjligt pass i det läget?!pulverapa skrev:Fan vad Ahlén är oduglig.
Antingen skjuta eller vänta, han hade ju all tid i världen.
- Doyle
Agree!!!
minalman skrev:Jag tror att det är den främsta svagheten med årets Djurgården. Vi är inte tillräckligt bra för att kunna reglera när handbromsen skall läggas i eller släppas.Doyle skrev:Blir som vanligt vi slöpper handbromsen sista 4 minuterna i tredje perioden, tyvärr fööööör seeeeent!!!
Då gillar jag förra årgångens lag bättre som det såg ut på slutet. Då fanns det inga bromsar till att börja med. Nog för att vi kunde släppa 3-4 bakåt men då gjorde vi desto fler framåt.minalman skrev:Jag tror att det är den främsta svagheten med årets Djurgården. Vi är inte tillräckligt bra för att kunna reglera när handbromsen skall läggas i eller släppas.Doyle skrev:Blir som vanligt vi slöpper handbromsen sista 4 minuterna i tredje perioden, tyvärr fööööör seeeeent!!!