SHL: Frölunda HC - Djurgårdens IF 22/11 2014
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL: Frölunda HC - Djurgårdens IF 22/11 2014
Jag tror faktiskt vi vänder det här! Jag har ju spelat på frölunda 

- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Mantas övertygar 

- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte så otippat. Men utvisningarna är förödande.
Domarna har väl fått fribiljetter till Feskekörka..
Grow old or die tryin..
Domarna har väl fått fribiljetter till Feskekörka..
Grow old or die tryin..
Delägare
Domaren du kan dra åt helvete
- SirDIFalot
Du kan väl inte lasta honom för något av målen?elklingo skrev:Mantas övertygar
Expert.
Fan så jävla less på de jävla domarna alltså! Match efter match får de hålla på hur de vill, istället för att försöka döma rättvist. Vad är det för jävla mening att ens spela hockey om man åker ut för en sån där grej?! Jag kan sätta en miljard på att Frölunda kommer att komma i ett identiskt läge där domaren dömer utvisning för djurgårdaren!
Vilket mål ska han ta?elklingo skrev:Mantas övertygar
Slutresultat: 4-6
Men vad fan tror du själv när zebrorna tar en 2-a på sören och sen blir jocke upphakad och då står dom och tittar som fittor, sen blir d 3-1 och vad som kan hända efter räknar du ju ut själv.Praetori skrev:Ja för det är ju verkligen vanliga göteborgares fel? Du är medveten om att DIF har en hyfsad supporterskara i staden också? Moget.#10 skrev:Jag blir galen, utvisning innan målhelvetet, sluta gnäll om hela jävla göteborg är sönderslaget i kväll!
Med ett backpar i Norell/Ollas så vinner man inga matcher då man kommer läcka något fruktansvärt bakåt.
Nu krävs det att precis varenda spelare i Frölunda redan har inkasserat vinsten och vill åka hem för att vi ska ha chans på poäng.
Nu krävs det att precis varenda spelare i Frölunda redan har inkasserat vinsten och vill åka hem för att vi ska ha chans på poäng.
- Lee Harvey Oswald
Njaa, spelmässigt är vi med bättre än jag trodde.Vikas skrev:Det var det. Precis som väntat.
Hade vi gjort en Leksand/SAIK-inledning mot detta toktaggade FHC kunde det stått 7-0 efter första.
2 gåvor från fjunis och en från domaren.
Men utan dessa hade frölunda säkert hittat en annna väg till vårat mål
Otrolig klasskillnad, finns inget annat lag i SHL som är i närheten just nu
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2014-11-22 16:41:43, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Momentum svänger kraftigt efter backslarvet vid 1-1-målet. Där blir det tycker jag en stor förändring. Synd. Ett juniortrick (Ollas Matsson) som kostar 1 mål. Lite synd men här räknar inte jag med poäng.
Sen är det enbart äckligt att se att Sören åker ut för sin inbrytning. Inkompetensen är tamejfan äcklig.
Dags att börja utbilda domare kanske? Skräp.
Sen är det enbart äckligt att se att Sören åker ut för sin inbrytning. Inkompetensen är tamejfan äcklig.
Dags att börja utbilda domare kanske? Skräp.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Mål 1 och 2 är bjudningar man inte kan göra mot lag som Frölunda. Då smäller det direkt. Men det är bjudningar som vi är för dåliga för att inte göra ett par gånger per match. Även om jag har större förståelse för att Ollas gör ett sånt misstag än Samuelsson.
Mål 3, något tveksam utvisning på Sörensen då Fälth håller fast honom hela vägen in i målvakten. Sedan ska det nog vara en interference utvisning på en frölundait i PP när Jocke dras ner.
Mål 3, något tveksam utvisning på Sörensen då Fälth håller fast honom hela vägen in i målvakten. Sedan ska det nog vara en interference utvisning på en frölundait i PP när Jocke dras ner.
Expert.
Skall vi göra bort oss och bjussa på mål kan vi lika gärna göra det mot Fisklunda borta.
Lee Harvey Oswald skrev:Njaa, spelmässigt är vi med bättre än jag trodde.Vikas skrev:Det var det. Precis som väntat.
Hade vi gjort en Leksand/SAIK-inledning mot detta toktaggade FHC kunde det stått 7-0 efter första.
2 gåvor från fjunis och en från domaren.
Men utan dessa hade frölunda säkert hittat en annna väg till vårat mål
Otrolig klasskillnad, finns inget annat lag i SHL som är närheten just nu
Det är klart att de säkert hade kunnat hitta en annan väg till vårt mål. Men då ska de isf få ta den där omvägen utan att vare sig vi eller domaren lämnar över pucken till öppet mål...