Verkar gå troll i den här omgången. Det har flugit in puckar i de andra matcherna också på mycket få skott. Inte målvakternas afton än så länge i någon del av landet.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tellan ser felplacerad ut vid Kallios mål.
Finns väl egentligen ingen större anledning för honom att täcka stora delar utanför buren, eller?
Trodde Mantas skulle få ta denna match också.
SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
Re: SHL: Växjö Lakers - Djurgårdens IF 28/10 2014
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Ska du fortsätta skriva samma sak i varje inlägg du postar? Så jag vet om jag kan sätta dig på ignore eller inte.förevigtdjurgården skrev:Den enda uteblivna utvisningen är ju den på Sörenssen, sjukt att man kan missa den.
Hoppas vi håller i nu, synd att de fick kvitteringen så fort men ändå bra tendenser i vårt tursamma spel.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Näe, är rätt trött på det själv nu.
Seriöst: vi spelar bra idag. (Hittills)
Vet inte om det är psykologiskt viktigt för dem att få målet så fort eller inte - viktigt av uppenbara anledningar men den välkände avhyvlingen i omklädningsrummet kanske uteblir vilket kan ge oss goda chanser i period två också.
Pest eller kolera, kanske.
Seriöst: vi spelar bra idag. (Hittills)
Vet inte om det är psykologiskt viktigt för dem att få målet så fort eller inte - viktigt av uppenbara anledningar men den välkände avhyvlingen i omklädningsrummet kanske uteblir vilket kan ge oss goda chanser i period två också.
Pest eller kolera, kanske.
25/4-2025
Bra idé... rätt trött på TUR-killen... Ignore it is, hade fan glömt den funktionen fanns!Jim Morrison skrev:Ska du fortsätta skriva samma sak i varje inlägg du postar? Så jag vet om jag kan sätta dig på ignore eller inte.förevigtdjurgården skrev:Den enda uteblivna utvisningen är ju den på Sörenssen, sjukt att man kan missa den.
Hoppas vi håller i nu, synd att de fick kvitteringen så fort men ändå bra tendenser i vårt tursamma spel.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Riktigt bra förstaperiod. Om Saviano hade spelat såhär varje match, eller åtminstone mer ofta, hade han varit en av dom bättre i ligan.
Kan hålla med om att jag nog hellre sett Mantas i mål den här matchen.
Kan hålla med om att jag nog hellre sett Mantas i mål den här matchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- MarcusDaze
Eller hur! Både han och P.Kane var ju i kontraktsförhandlingar i somras! Vi borde ha snott dom från Chicago..Rix skrev:Fan att vi inte värva Toews i år, där kan man snacka ledande center!MarcusDaze skrev:Toews gjorde en vacker sådan inatt. Skillnaden mellan Sören och Toews är att Toews sätter sina chanser!Jim Morrison skrev:Den wraparounden måste du sätta Sören.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Så verkar det vara. Och vi vinner skotten på bortaplan.Praetori skrev:Verkar gå troll i den här omgången. Det har flugit in puckar i de andra matcherna också på mycket få skott. Inte målvakternas afton än så länge i någon del av landet.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tellan ser felplacerad ut vid Kallios mål.
Finns väl egentligen ingen större anledning för honom att täcka stora delar utanför buren, eller?
Hur ska denna kväll sluta, med att Nordlund sätter en stänkare i nättaket?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Känns som det bara kan sluta på 2 sätt... antingen flyger Växjö ifrån oss och slaktar oss med 7-2, eller tvärtom... svårt att se att det kommer bli en "normal" matchbild utan det blir nån form av kaos!BOMBOM BOUCHARD skrev:Så verkar det vara. Och vi vinner skotten på bortaplan.Praetori skrev:Verkar gå troll i den här omgången. Det har flugit in puckar i de andra matcherna också på mycket få skott. Inte målvakternas afton än så länge i någon del av landet.BOMBOM BOUCHARD skrev:Tellan ser felplacerad ut vid Kallios mål.
Hur ska denna kväll sluta, med att Nordlund sätter en stänkare i nättaket?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Tror (otippat vaaa?) tyvärr att vi fick vår chans i period 1 att skaffa ett bra utgångsläge.Mattias_87 skrev:En otroligt bra första period. Tror vi har bra chanser att plocka tre poäng här. Saviano kan verkligen hålla tempo, måste öva på att skjuta bara.
Läjkäsch kommer ha städat till ett och annat nu i 2:a.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Har ollas den sämsta skridskoåkningen i shl? 

-
- Säsongskort: Ja
Känns som ett välkomponerat lag idag för oss. Faktiskt.
25/4-2025
- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
Kanske, det är lite hangarfartyg i vändningarna iallafall.Espan86 skrev:Har ollas den sämsta skridskoåkningen i shl?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- Lee Harvey Oswald
Ok, bara att luta sig tillbaka och njuta
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan