Daniel Fernholm till DIF
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Daniel Fernholm till DIF
Tim Pang WHO?
Välkommen Fernholm
Välkommen Fernholm
- Jim Morrison
Får hoppas att han växer med ansvar då. Solklar förstaback i "sin" klubb.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Om man kallar Djurgårdens kontrakterade spelare för slödder och man representerar en supporterklubb till Djurgården, så bör Djurgården aktivt ta avstånd till densamma.
Härligt! Kriga Ferna. Kommer att få dra ett oerhört tungt lass i vinter, hoppas han är redo.
- Lee Harvey Oswald
Fin tanke.1962FenderStrat skrev:Om man kallar Djurgårdens kontrakterade spelare för slödder och man representerar en supporterklubb till Djurgården, så bör Djurgården aktivt ta avstånd till densamma.
Dock svår att genomföra då delar av klacken buat ut egna spelare tidigare, dvs vi riskerar då att få en väldigt liten klack (och det vore ju helt förödande för DIF enligt expertisen här inne)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Klubben vet hur illa omtyckt Fernholm är bland många supportrar. Det går inte tvinga alla dessa att ändra åsikt och det borde ju självklart DIF veta om. Ändå har man värvat denna spelaren, då får man ta eventuella konsekvenser.
Jag tror ändå Fernholm kommer att komma lindrigt undan. Betydligt lindrigare än vad jag tycker att han förtjänar. Han måste vara ruskigt jävla bra och lojal i framtiden om han ska få min förlåtelse. Har svårt att se det hända.
Jag tror ändå Fernholm kommer att komma lindrigt undan. Betydligt lindrigare än vad jag tycker att han förtjänar. Han måste vara ruskigt jävla bra och lojal i framtiden om han ska få min förlåtelse. Har svårt att se det hända.
Avgå Jocke.
Haha snälla du menar inte att klubben ska värva efter vad fansen tycker? "Är den här killen okej, kan vi värva honom?"
Att vissa av fansen inte kan släppa stridsyxan och gräva ner allt hat för vissa spelare har inte DIF nåt med att göra. Man får bara acceptera att hockey är en marknad där vissa byter klubb.
Avd. Move on
Att vissa av fansen inte kan släppa stridsyxan och gräva ner allt hat för vissa spelare har inte DIF nåt med att göra. Man får bara acceptera att hockey är en marknad där vissa byter klubb.
Avd. Move on
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Håller med dom flest andra här, låt Fernholm vara. Jag är väldigt glad över att han ville spela för oss.
Avskaffa tre mot tre.
Nej, det menar jag inte och det skrev jag inte heller. Det var din egen slutsats.ciirree skrev:Haha snälla du menar inte att klubben ska värva efter vad fansen tycker? "Är den här killen okej, kan vi värva honom?"
Jag skrev att klubben får ta konsekvenserna av sina beslut. Inget konstigt med det. De kanske räknar med att Fernholm ska bli utbuad konstant hela matcherna men tycker att det är värt det?
Hur som helst borde de räkna med att det inte kommer att vara populärt bland stora delar av supporterskalan och det är tråkigt med tanke på hur nära varandra vi stått inom DIF-familjen efter allt som hänt de senaste åren.
Avgå Jocke.
Välkommen!
Skit i åldersdiskussionen ... Bara en dålig ursäkt!!
Se på Magnus Johansson (var väl LHC's bästa back föregående säsong?) även Kallio i Växjö presterar ju fortfarande? Jagr?
Skit i åldersdiskussionen ... Bara en dålig ursäkt!!
Se på Magnus Johansson (var väl LHC's bästa back föregående säsong?) även Kallio i Växjö presterar ju fortfarande? Jagr?
1891
Blir bara trött!
Ferna är alltid välkommen tillbaka. Han valde en bättre arbetsplats till bättre pröjs, att han efter år med lindansande i DIF fick chansen att gå till ett lag med möjligheter att vinna SM gjorde nog valet ännu enklare (nu blev det inte så)..
Vad den där Pim, Tim eller vad han nu heter säger på Twitter skiter jag fullständigt i!
Ferna är alltid välkommen tillbaka. Han valde en bättre arbetsplats till bättre pröjs, att han efter år med lindansande i DIF fick chansen att gå till ett lag med möjligheter att vinna SM gjorde nog valet ännu enklare (nu blev det inte så)..
Vad den där Pim, Tim eller vad han nu heter säger på Twitter skiter jag fullständigt i!
'Vi kastade in en handgranat, och fick tillbaka en napalmbomb' Västerås 2014-04-07
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
'Det finns dåliga hockey matcher men inga tråkiga' Hans Chrunak
'Vissa åker ut till landet under semestern, andra hem till mormor & morfar' Hank the Tank
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: Daniel Fernholm till DIF (enligt Ros)
Låt Tim njuta av fotbollen.Godnoken skrev:"Skit i Fernholm. Det är sol ute och DIF spelar mot Häcken ikväll. Vi kan prata om billigt slödder senare." - Tim Pang på twitter.
Så trist med ett sånt uttalande. Fernholm spelar i DIF nu. Alla spelare skall ha 100% stöd från oss. Tror folk att spelare VILL till DIF när folk som lämnar/kommer tillbaka till DIF och spelare i DIF kallas horor av fansen?
Detta var en av de starkaste värvningarna till kommande år. Sedan att det inte står Deilert på ryggen skiter jag fullständigt i.
Välkommen Fernholm.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Sportsligt grym värvning.
Personlighetsmässigt inte alls bra. Hur agerar Fernholm vid ett misslyckande i år ? Sticker han igen då? Det tror jag.
Säger inte att föreningen måste ta hänsyn till fansen åsikter i just denna värvning som självklart måste föreningen göra det ibland. Vad är DIF Hockey utan sina fans? Vad är vilken förening som helst utan sina fans?
Skrämmer mig att folk kallar Pang pinsam. Bara att kolla på vilken effekt han hade under kvalserien, för jävlar i min låda vad Hovet kokade och det bevisades där och på JK dagen vilken effekt Pang och resten av Ultraskillarna har för vår läktarkultur.
Personlighetsmässigt inte alls bra. Hur agerar Fernholm vid ett misslyckande i år ? Sticker han igen då? Det tror jag.
Säger inte att föreningen måste ta hänsyn till fansen åsikter i just denna värvning som självklart måste föreningen göra det ibland. Vad är DIF Hockey utan sina fans? Vad är vilken förening som helst utan sina fans?
Skrämmer mig att folk kallar Pang pinsam. Bara att kolla på vilken effekt han hade under kvalserien, för jävlar i min låda vad Hovet kokade och det bevisades där och på JK dagen vilken effekt Pang och resten av Ultraskillarna har för vår läktarkultur.
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Pang gör ett oerhörd bra jobb, ingen kan ersätta honom. Däremot gillar jag och många andra inte att han kallar våra nysignade spelare för öknamn. Speciellt inte spelare vi är i behov av. Vem vill ha ett sånt välkomnande?20002001 skrev:Skrämmer mig att folk kallar Pang pinsam. Bara att kolla på vilken effekt han hade under kvalserien, för jävlar i min låda vad Hovet kokade och det bevisades där och på JK dagen vilken effekt Pang och resten av Ultraskillarna har för vår läktarkultur.
Avskaffa tre mot tre.
Re: Sv: Daniel Fernholm till DIF
Tim Pang är väl portad från fotbollen?BOMBOM BOUCHARD skrev:Låt Tim njuta av fotbollen.Godnoken skrev:"Skit i Fernholm. Det är sol ute och DIF spelar mot Häcken ikväll. Vi kan prata om billigt slödder senare." - Tim Pang på twitter.
Så trist med ett sånt uttalande. Fernholm spelar i DIF nu. Alla spelare skall ha 100% stöd från oss. Tror folk att spelare VILL till DIF när folk som lämnar/kommer tillbaka till DIF och spelare i DIF kallas horor av fansen?
Detta var en av de starkaste värvningarna till kommande år. Sedan att det inte står Deilert på ryggen skiter jag fullständigt i.
Välkommen Fernholm.