Backarna gör inte sitt jobb därför ser det ut som det gör. Den returen ska backarna vara där på.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kvalserien: Djurgårdens IF - Aik 25/3
Re: Kvalserien: Djurgårdens IF - Aik 25/3
Dilemma att det är vår checkingline som får lägena...
Det är backarnas jobb att plocka bort alla returer.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Kom igen nu fullt ös.
Skönt. Kör utav bara helvete nu. Full fart hela jävla matchen.
Daniel Larsson <3
Boeman skrev:Det är backarnas jobb att plocka bort alla returer.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Kom igen nu fullt ös.
Skulle man resonera så, att målvakterna kan släppa alla skott till returer - då skulle fasiken till och med jag vara världsmålvakt. Kom igen, målvakten får ta lite ansvar med!
Det jämnar ut sig
Ska alla komma tillbaka in på forumet nu? 

Den ska ner i hörnet. Försök inte.Boeman skrev:Det är backarnas jobb att plocka bort alla returer.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Kom igen nu fullt ös.
Självklart men i det här fallet så fanns INGEN back i närheten. Är det Reideborns fel också?ciirree skrev:Boeman skrev:Det är backarnas jobb att plocka bort alla returer.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Kom igen nu fullt ös.
Skulle man resonera så, att målvakterna kan släppa alla skott till returer - då skulle fasiken till och med jag vara världsmålvakt. Kom igen, målvakten får ta lite ansvar med!
Jakobs kedja gör inte många rätt i egen zon.
- Lee Harvey Oswald
Vårt solida försvarsspel från omgång 44 fram till match 2 i KS är som bortblåst.
Detta påminner klart mer om november-formen
Detta påminner klart mer om november-formen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
ciirree skrev:Boeman skrev:Det är backarnas jobb att plocka bort alla returer.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Kom igen nu fullt ös.
Självklart är det som du säger. Men du förstår nog vad jag menade.
Nej verkligen inte. Jag tycker både backarna och Reideborn varit lite sämre i KS än innan. Men när våra backar gör dem små misstagen, det är då Adam ska kliva fram - sån är han inte, iaf inte nu!Djurgårn skrev:Självklart men i det här fallet så fanns INGEN back i närheten. Är det Reideborns fel också?ciirree skrev:Boeman skrev:Det är backarnas jobb att plocka bort alla returer.Fricke skrev:Och jättereturen på 2:an? Han kan dra.Djurgårn skrev:Inte Reideborns fel någonstans. två stycken frilägen.
Kom igen nu fullt ös.
Men skitsamma, 2 mål är två mål, nu är vi iaf med. Nu är det bara köra!!
Redahwks har tagit ledning. 0-1
Ganska självklart att vi inte gör så många mål när majoriteten av skotten kommer från Ahlén och brunkarkedjan (inget illa menat). Det är bara fel killar som får lägena. Kom igen nu Jakobs, Saviano, Johner! KÖR bara!