Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Re: Malmö Redhawks - Djurgårdens IF 10/12 2013
Dessa domare ska alltid göra sitt bästa för att få all uppmärksamhet. Dom får väl ingen uppmärksamhet hemma från deras tjejer 

Fast om man väger in vad fjäderfäna kommer undan med är det kanske inte så konstigt att
man frågar vad de håller på med...
man frågar vad de håller på med...
It's the hope that kills you.
Ser du inte att han gått bort sig ett par ggr i mitt zonen? Är också lite klen närkamperna. Dock har han en väldigt bra blick över hela banan när han har pucken. Bra skott som tog i ribban.sPTNC skrev:Grym period av Bobbo.
Finns mycket potential i honom.
Precis!Andspe skrev:Så jäkla synd att han bara är ett lån..sPTNC skrev:Grym period av Bobbo.
Hoppas Challe jobbar hårt på att få behålla honom! Tror han kan bli riktigt nyttig del i vårt spel!
Han uttryckte ju själv att han verkligen ville stanna.
Reideborn har det lätt i första. Det tackar vi för! För en gångs skull känns det som DIF gör motståndet dåliga. Vi har fyra riktigt bra backar just nu, vilket är fler än vi haft på länge. Måste hylla denna Bobbo Peterson som kommer in som en smärre Messias i vår horribla backuppsättning. Enkelt, smart, starkt, ordentligt. Så enkelt kan det vara ibland. Bobbo är stabiliteten, Nisse är spetskompetensen. Timmy och Lidström spelar även dem riktigt bra. Sam ska sättas åt sidan pronto, måste hitta en lösning där. Stackaren har inte gjort EN bra match på hela säsongen. Rent livsfarlig att ha i ett lag. Spela Falk på hans plats resten av matchen. Holm har problem med psyke och med benen, hänger inte med. Hmm, saknar Arnesson att sätta på hans plats.
Transatlanterna ihop med Jocke Eriksson, samt Ljungh ihop med Sören och Guter är ett genidrag som använts då och då i första perioden. Blir en helt annan fart i spelet när Markus kommer in i den senare kedjan. Jocke städar bra bakom Johner/Saviano. Hmm spännande match, där vi ska ha minst två PP vid det här laget. Skrämmande miss av domaren på Sören strax innan målet.
Axel: Ber om ursäkt för missad ironi. Hur som haver, att folk kan gnälla på Nisse eller Bobbo i nuläget är fan det sjukaste jag varit med om. Samma personer som tuggar fradga och kliar sig i naveln mellan Popcorn-skålarna på Hovet.
Transatlanterna ihop med Jocke Eriksson, samt Ljungh ihop med Sören och Guter är ett genidrag som använts då och då i första perioden. Blir en helt annan fart i spelet när Markus kommer in i den senare kedjan. Jocke städar bra bakom Johner/Saviano. Hmm spännande match, där vi ska ha minst två PP vid det här laget. Skrämmande miss av domaren på Sören strax innan målet.
Axel: Ber om ursäkt för missad ironi. Hur som haver, att folk kan gnälla på Nisse eller Bobbo i nuläget är fan det sjukaste jag varit med om. Samma personer som tuggar fradga och kliar sig i naveln mellan Popcorn-skålarna på Hovet.
Bra inlägg det är ett evigt letande fel på vissa personer av någon konstig anledning. Om dom är bra eller dåliga verkar dom som klagar inte veta skillnad på.Jim Morrison skrev:Folk tenderar till att endast se misstag av spelare. Nu gnälls det på Lidström som har varit bra första perioden.
Eller så har dom aldrig varit innanför sargen någon gång så dom vet vad det egentligen går ut på.
Vem sköter statistiken i Malmö?
61-39 i puckinnehav till mif.
Aldrig i he...te, möjligtvis tvärtom.
61-39 i puckinnehav till mif.
Aldrig i he...te, möjligtvis tvärtom.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
BRA!!!Manijock skrev:Reideborn har det lätt i första. Det tackar vi för! För en gångs skull känns det som DIF gör motståndet dåliga. Vi har fyra riktigt bra backar just nu, vilket är fler än vi haft på länge. Måste hylla denna Bobbo Peterson som kommer in som en smärre Messias i vår horribla backuppsättning. Enkelt, smart, starkt, ordentligt. Så enkelt kan det vara ibland. Bobbo är stabiliteten, Nisse är spetskompetensen. Timmy och Lidström spelar även dem riktigt bra. Sam ska sättas åt sidan pronto, måste hitta en lösning där. Stackaren har inte gjort EN bra match på hela säsongen. Rent livsfarlig att ha i ett lag. Spela Falk på hans plats resten av matchen. Holm har problem med psyke och med benen, hänger inte med. Hmm, saknar Arnesson att sätta på hans plats.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Gillar skarpt det jag ser hos Bobbo. Ja tack till en säsongsförlängning!
- Jim Morrison
Mja, så scrollar man upp och läser ditt förra inlägg om Bobbo. Kom igen nu.Göran skrev:Bra inlägg det är ett evigt letande fel på vissa personer av någon konstig anledning. Om dom är bra eller dåliga verkar dom som klagar inte veta skillnad på.Jim Morrison skrev:Folk tenderar till att endast se misstag av spelare. Nu gnälls det på Lidström som har varit bra första perioden.
Eller så har dom aldrig varit innanför sargen någon gång så dom vet vad det egentligen går ut på.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fullt medhåll! Snälla!elklingo skrev:Gillar skarpt det jag ser hos Bobbo. Ja tack till en säsongsförlängning!
25/4-2025
Klen i närkamperna? Må hända, men han spelar grymt smart och otroligt effektivt efter sina förutsättningar. Och han förlorar inte många av de närkamperna han går in i.Göran skrev:Ser du inte att han gått bort sig ett par ggr i mitt zonen? Är också lite klen närkamperna. Dock har han en väldigt bra blick över hela banan när han har pucken. Bra skott som tog i ribban.sPTNC skrev:Grym period av Bobbo.
De har inte köpt nån.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- BaronVonDif
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Abbe är på studiebesök.

"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/