De vevade som galningar på Pickards benskydd. Sen att domaren håller i deras kille gör ju att han inte kan slå Erik. Fan, inget jävla pp på det!sensei skrev:Tycker ändå bedömningen är ganska korrekt. Och det är totalt värt det att markera ordentligt som Erik gör med tanke på läget matchen är i.luncano skrev:Hur fan kan bik få PP? När de står och pucklar på Johner efter avblåsning är det tydligen OK..
Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk 2
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Sv: Re: Sv: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
- Jim Morrison
Re: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Vilken jävla period.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Den bästa perioden jag sett på LÄNGE! Fortsätt på denna magiska väg nu DIF!
Victory is sweetest when you've known defeat.
Håller med här. Inte att utvisningen på Gustafsson är felaktig, jag tycker att 2+2 är rättvist med tanke på situationen, men att domaren är helt inkonsekvent gällande liknande situationer är tråkigt.Kall-El skrev:Brukar inte gnälla på domare, men hur bonden kan tillåtas puckla på Johner som inte gör ett skit utan att något händer och sedan välja att ge Gustafsson 2+2 i en liknande situation är obegripligt.
Skall vi inte få försvara vår målvakt medan Bofors får göra detsamma?
Borde det inte rimligtvis vara kvittat i Gustafssonfall och en 2a på bonden som pucklade på Johner?
Och för att förtydliga jag anser att Gustafsson gör helt rätt!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
jag hade inte ens kunnat drömma om att ha en 3-0 ledning efter första perioden. Detta kan sluta bra.
Avskaffa tre mot tre.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 16/02 2013
Det finns inget svårare än att leda med 3-0 i hockey.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Det viktigaste nu är att inte falla in i sättet BIK vill spela på med tjuvnyp och roughing efter varje avblåsning. Håll huvudena kalla och låt dom ta utvisningarna.
Expert.
Åh herregud vilken bra period. En av de bättre man har sett DIF göra de senaste åren.
Guter tycker jag går från klarhet till klarhet. Stort beröm för den första perioden även till Timmy och Arnesson som gör det fruktansvärt bra där bak. Även Lidström och Gustafsson ser oföskämt bra ut.
HELA laget är bra än så länge. Håll i detta nu och kör över de här äckliga jävla tattarna!
Fy fan vilket vidrigt lag vi möter. Det huggs, vevas och slåss hela tiden. Sänk dem!
Guter tycker jag går från klarhet till klarhet. Stort beröm för den första perioden även till Timmy och Arnesson som gör det fruktansvärt bra där bak. Även Lidström och Gustafsson ser oföskämt bra ut.
HELA laget är bra än så länge. Håll i detta nu och kör över de här äckliga jävla tattarna!
Fy fan vilket vidrigt lag vi möter. Det huggs, vevas och slåss hela tiden. Sänk dem!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- kronwalled
öga/jinxa inte nu, inte i dag!Mattias_87 skrev:jag hade inte ens kunnat drömma om att ha en 3-0 ledning efter första perioden. Detta kan sluta bra.
Alltid, Oavsett
- Jim Morrison
Jävla knepigt lag BIK alltså. Det du säger plus den fruktansvärda publiken.SirDIFalot skrev:Det viktigaste nu är att inte falla in i sättet BIK vill spela på med tjuvnyp och roughing efter varje avblåsning. Håll huvudena kalla och låt dom ta utvisningarna.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sitt ner i båten nu allihopa. Annars kommer skeppet att sjunka igen... 
Det är fortfarande väääldigt långt kvar av den här matchen.

Det är fortfarande väääldigt långt kvar av den här matchen.
Senast redigerad av Datsyuk_13 den 2013-02-16 16:47:06, redigerad totalt 2 gång.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Känns som att befinna sig i någon sorts dröm just nu...måtte jag inte vakna snart!
För övrigt grymt smart av Pickard att "hitta" ett problem med isen så Otto och Jimmie fick vila inför sista tekningen
För övrigt grymt smart av Pickard att "hitta" ett problem med isen så Otto och Jimmie fick vila inför sista tekningen

Fortsätter domaren hålla samma skeva nivå kommer ju de inte drabbas av utvisningar i alla fall.Jim Morrison skrev:Jävla knepigt lag BIK alltså. Det du säger plus den fruktansvärda publiken.SirDIFalot skrev:Det viktigaste nu är att inte falla in i sättet BIK vill spela på med tjuvnyp och roughing efter varje avblåsning. Håll huvudena kalla och låt dom ta utvisningarna.
- Jim Morrison
Alla äääälskar ju ärliga Värmland.Kall-El skrev:Fortsätter domaren hålla samma skeva nivå kommer ju de inte drabbas av utvisningar i alla fall.Jim Morrison skrev:Jävla knepigt lag BIK alltså. Det du säger plus den fruktansvärda publiken.SirDIFalot skrev:Det viktigaste nu är att inte falla in i sättet BIK vill spela på med tjuvnyp och roughing efter varje avblåsning. Håll huvudena kalla och låt dom ta utvisningarna.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-02-16 16:46:22, redigerad totalt 1 gånger.
Ghuud så skönt. Nog så.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.