Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Re: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Bremberg utgått?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ingen aning men det låter ju högst osannolikt...johan_80 skrev:Bremberg utgått?
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi skjuter inte ens ett skott på mål i PP.
Runt, runt, runt a la Wennberg och Åberg.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Njaee? Tyckte jag såg honom på isen nyss.johan_80 skrev:Bremberg utgått?
Gustafsson spelar förövrigt nu han med.
Inte sett han i andra perren hoppas jag sett fel baraSirDIFalot skrev:Ingen aning men det låter ju högst osannolikt...johan_80 skrev:Bremberg utgått?
Senast redigerad av johan_80 den 2013-01-20 17:04:51, redigerad totalt 1 gånger.
Linkan har klivit av. Varför spelar vi med Åberg på blålinjen i PP? Alla vet att han är en diva som dessutom inte kan skjuta... Vad är problemet? Åbergs NHL-skott känns lika verkligt som Loch Ness monstret!
- Jim Morrison
johan_80 skrev:Bremberg utgått?

Aldrig varit med om en spelare som har varit skadad/sjuk/borta lika mycket som Linkan den här säsongen. Väl investerade pengar? Återstår att se... Var frisk i en eventuell kvalserie bara...
Suck.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Tycker ändå Wennberg styrde och ställde bra. Men väldigt dålig rörelse på övriga. Som att alla förväntar sig att puckföraren är den enda som har ett ansvar.. Märkligt.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vi skjuter inte ens ett skott på mål i PP.
Expert.
Varken sett Linkan eller Fimpen nu i andra. Hm.
Ok, det gick inte bra att streama i Thailand. Tyvärr. Får nöja mig med att jag köpte tre st gröna laserpekare som var helt jävla fantastiska idag för 50kr. Prutade så hon började gråta.
Om jag hade varit coach för motståndarlaget till Djurgårn hade jag sagt till spelarna att ta på sig utvisningar. Helst hade jag spelat hela matchen fyra mot fem.
- SirDIFalot
Så nu är han en diva också? Varför hittar du alltid på att de spelarna du inte gillar ska vara divor eller skitungar?Manijock skrev:Linkan har klivit av. Varför spelar vi med Åberg på blålinjen i PP? Alla vet att han är en diva som dessutom inte kan skjuta... Vad är problemet? Åbergs NHL-skott känns lika verkligt som Loch Ness monstret!
Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vill du veta om Djurgården har vunnit en match eller inte?
Räkna antalet sidor i matchtråden.
Räkna antalet sidor i matchtråden.
Säg den glädje som varar
Den här skiten jämfört med NHL igår
Dum jämförelse men förfan vilken skillnad.

Holmqvist måste vara den trubbigaste avslutaren någonsin. Blev lite fundersam över om han ens hade gjort ett mål den här säsongen, men han har tydligen gjort fem! När fan har han gjort dem? När motståndarna tagit ut målvakten?