NeehSjöwall skrev:Nån som vill ha min biljett mot Mora?
Södertälje SK - Djurgårdens IF 27/10 2012
- Lee Harvey Oswald
Re: Södertälje SK - Djurgårdens IF 27/10 2012
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Att Lärking inte tar en tvåa på ssk:arn som petar bort målet i spel 5-6 är också ett fett IG.
- Jim Morrison
Han menar NHL 13. Kanske dags att damma av den gamla klassiska TV-spelsturneringen?Sotarn skrev:Undrar om Gustavsson forfarande tycker att "det är så sjukt skoj med hockey nu"
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- norrlandsgold
Fick förklara för min flickvän i dag som inte fattar hur det känns i kroppen just nu.. Och mitt svar kan inte vara enklare ..
Tänk dig att din son blir mobbad och slagen på skolan och du kan inget göra åt det.. Och att han på väg hem från skolan blir påkörd utav en bil och våldtagen när han är medvetslös. På vägen till sjukhuset kör bilen av vägen och börjar brinna.. Han överlever...
MEN DET BLIR ALDRIG DET SAMMA IGEN!!!
Då grät hon.. Nu förstår hon varför jag inte ler längre!
Tänk dig att din son blir mobbad och slagen på skolan och du kan inget göra åt det.. Och att han på väg hem från skolan blir påkörd utav en bil och våldtagen när han är medvetslös. På vägen till sjukhuset kör bilen av vägen och börjar brinna.. Han överlever...
MEN DET BLIR ALDRIG DET SAMMA IGEN!!!
Då grät hon.. Nu förstår hon varför jag inte ler längre!
Det finns bara ett mål.. Träffa det!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håller med mash, första 2 perioderna inget vidare, sista mycket bättre än på länge, plötsligt bra fart och tryck mot ssk, spelare som fram till dess varit osynliga märktes plötsligt, ssk var verkligen i brygga och det berodde inte på att de la av utan det berodde på DIF:s insats, ruggigt tråkigt slut.
Till Oskarshamn på fredag.
DIF Småland
Till Oskarshamn på fredag.
DIF Småland
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Förvisso OT men att Janne Karlsson just kritade för Karlskrona kommer INTE hjälpa oss.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Vi ska vara jävligt glada att karlskoga och asplöven är sämre än oss,,,titta på bajen fotboll deras två första sesonger i superettan var dom närmare att åka ur än att gå upp. Man får helt enkelt inte åka ur som storklubb då är det fan kört.
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
Sotarn skrev:Vi ska vara jävligt glada att karlskoga och asplöven är sämre än oss,,,titta på bajen fotboll deras två första sesonger i superettan var dom närmare att åka ur än att gå upp. Man får helt enkelt inte åka ur som storklubb då är det fan kört.
Karlskrona...
Var hittar jag statistik för allsvenskan +/- osv. Finns det?
Senast redigerad av tomten den 2012-10-27 17:45:39, redigerad totalt 1 gånger.
dubbelpost
Senast redigerad av tomten den 2012-10-27 17:46:05, redigerad totalt 1 gånger.
- SkönaDjurgårn
Sv: Södertälje SK - Djurgårdens IF 27/10 2012
Gustafsson bästa back som vanligt eller...? J-la m*ngo (och det är inte mango jag tänker på här).
Bedrövliga första två perioder men bra uppryckning och kul match i tredje. Men allvarligt, var ska det här sluta? Varför spelar vi bara 0-20min per match?
Bedrövliga första två perioder men bra uppryckning och kul match i tredje. Men allvarligt, var ska det här sluta? Varför spelar vi bara 0-20min per match?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nu börjar jag förstå varför det finns huliganer. Det skulle kännas så jävla bra att gå runt och slå ner folk med ett järnrör just nu.
Jag skiter i svensk ishockey och Djurgården nu.
Jag skiter i svensk ishockey och Djurgården nu.
Avskaffa tre mot tre.
ja du ser man är så jävla vilsenn i den här serien så man inte ens kan lagenkaminor skrev:Sotarn skrev:Vi ska vara jävligt glada att karlskoga och asplöven är sämre än oss,,,titta på bajen fotboll deras två första sesonger i superettan var dom närmare att åka ur än att gå upp. Man får helt enkelt inte åka ur som storklubb då är det fan kört.
Karlskrona...

Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
http://stats.swehockey.se/Teams/Info/Pl ... rdens%20IFtomten skrev:Var hittar jag statistik för allsvenskan +/- osv. Finns det?
Det var typ 10 min av hela matchen som var bra spel från Djurgården.
+ Jimme
+ Otto
- Gustafsson
+ Jimme
+ Otto
- Gustafsson