VM 2012
Re: VM 2012
Äh vadå, Järnkrok farligt skott på (fel) mål. 

Han är om möjligt än sämre, ett mysterium att han blir uttagen till ett VM-lag.Kentta skrev:För att inte tala om Johan Larsson..
Jag tål inte joel lundqvist och viktor fast. Skönt å se fast göra bort sig.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det var en mycket bättre stäming på kvällens match som tur var. Och förhoppningsvis kommer resten av matcherna att vara näst intill fullsatta (Rysslandmatchen är ju slutsåld sedan länge) och kvartfinalen bör inte vara några problem.
Avskaffa tre mot tre.
-
Är det bara jag som inte faller för J. Lundqvists "storhet"? Nu är jag ju dessvärre från Göteborg, (och det kanske märks extra mycket just här nere), men fy fan vad folk hyllar honom till skyarna ikväll. HAN VAR VÄRDELÖS! Jag fattar inte. Folk verkar tycka att han var rena rama Mike Peca. Hade inte hans bror varit världens bästa målvakt så hade han aldrig ens varit med i denna truppen.
Usch. Både han och Fasth kan dra åt helvete och har inget i en svensk VM-trupp att göra.
DRA.
Usch. Både han och Fasth kan dra åt helvete och har inget i en svensk VM-trupp att göra.
DRA.
-
TACK!pulverapa skrev:Jag tål inte joel lundqvist och viktor fast. Skönt å se fast göra bort sig.
Fasth lär inte vara första målvakt i vm. Enroth ger ett mer stabilt intryck.
Sen är det kul att fjärde kedjan får avgöra matchen..
Sen är det kul att fjärde kedjan får avgöra matchen..
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
VM 2012
http://www.expressen.se/sport/hockey/tr ... ishockeyn/
Hahaha, Englund vilken pajas!
Hahaha, Englund vilken pajas!
Jag ser ett mönster...
Skapligt övergrepp jag just såg, riktigt jävla fult. Sacha Treille, den killen ska inte spela hockey. Han ska sitta inne. Vilken jävla dåre. Tappad i golvet. Svinigt så in i helvete. Varje jävla moment i den "tacklingen" är fel. Det som sedan får mig att kräkas på den franske "spelaren" Sacha Treille är att han flinar och åker och sätter sig utan att ens se åt den han avrättat. Vilket jävla svin.
Tacklar icke puckförande spelare ur död vinkel mot huvudet med 100% avsikt att träffa just huvudet. Blir illamående.
Tacklar icke puckförande spelare ur död vinkel mot huvudet med 100% avsikt att träffa just huvudet. Blir illamående.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ovanstående skrivet i affekt.Magnutz skrev:Skapligt övergrepp jag just såg, riktigt jävla fult. Sacha Treille, den killen ska inte spela hockey. Han ska sitta inne. Vilken jävla dåre. Tappad i golvet. Svinigt så in i helvete. Varje jävla moment i den "tacklingen" är fel. Det som sedan får mig att kräkas på den franske "spelaren" Sacha Treille är att han flinar och åker och sätter sig utan att ens se åt den han avrättat. Vilket jävla svin.

Hur som helst. Ruskigt ovårdat att tackla på det viset. Att "skylla sig själv" i den situationen är inte rimligt. Bertilssons tackling på Forsberg i vintras var dock en olycklig smäll där det blev som det blev för att Bertilsson inte hann ta nytt beslut. Fransmannen hade lång tid på sig att låta bli att proppa kazakstaniern i huvudet.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Sv: VM 2012
Måste säga att det är förbannat skönt att gå på hockey och vara lite casual. Käka popcorn och dricka lättöl. Sjukt avslappnande, you should try.
Haha Lassen 
Fyfan vilket jävla PP. Snuskigt snyggt!

Fyfan vilket jävla PP. Snuskigt snyggt!
Senast redigerad av Rix den 2012-05-07 19:35:41, redigerad totalt 1 gånger.