Jag tycker det är ett strålande förslag. Det är ju minst lika viktigt att vinna matcherna mot lag som Tingsryd och Borås som mot Leksand, Örebro och SSK och alla vet vad ju ett starkt publikstöd på Hovet betyder. Det kan faktiskt vara skillnaden mellan vinst och förlust.Metal Machine skrev:Det borde tas fram ett tokbilligt säsongskort på sittplats, som bara gäller vid de matcher då det väntas dåligt med folk. Typ Tingsryd, Borås, o.s.v. På så sätt skulle vi kunna ha åtminstone halvfullt på dessa matcher.
Säsongskort 12/13
- Lucky Luke
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Säsongskort 12/13
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Efter den här säsongen har jag insett att publikstöd inte betyder ett jävla skit.Lucky Luke skrev:Metal Machine skrev:och alla vet vad ju ett starkt publikstöd på Hovet betyder. Det kan faktiskt vara skillnaden mellan vinst och förlust.
Avskaffa tre mot tre.
Jag är tyvärr lite inne på samma sak. Måste dock lura mig själv att tro att denna säsong var som ett exempel hämtat ur Ironic-låten med Alanis M: en oförklarlig avvikelse. Jag måste eftersom jag köpt säsongskort och tänker stödja skiten ur laget, och vill inte tro att det inte betyder något.Mattias_87 skrev: Efter den här säsongen har jag insett att publikstöd inte betyder ett jävla skit.
Sv: Säsongskort 12/13
Det handlar om så mycket mer än det sportsliga. Ekonomin, känslan för och i klubben, och vår överlevnad. Blanda nu för satan inte in förra säsongen i arbetet med att rädda vår klubb, tack.
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Sv: Säsongskort 12/13
Jo jag håller med. Nu om någonsin är det viktigt att hålla ihop och aktivt arbeta för förbättring. Att inte acceptera HA. Att köpa säsongskort, tvinga kompisar att göra detsamma, köpa souvenirer, göra sin röst hörd på medlemsmöten osv, samt sist men absolut inte minst, att gå på matcherna och stödja laget.Magnutz skrev:Det handlar om så mycket mer än det sportsliga. Ekonomin, känslan för och i klubben, och vår överlevnad. Blanda nu för satan inte in förra säsongen i arbetet med att rädda vår klubb, tack.
- SirDIFalot
Har gått på ett antal publikmöten i fotbollen genom åren och det är väldigt lätt att skrika efter några cp-billiga biljetter. Men någonstans kan jag känna att många av biljetterna redan är kraftigt rabatterade och man kan inte sänka mer och mer hela tiden. Någon gång måste föreningen få in pengar också. Särskilt nu. Jag tror att de sportsliga resultaten kommer styra fullt ut hur mycket publik det blir på Hovet kommande säsong.
Expert.
- -daniel-
Sportsliga framgångar, ja men också hur dialogen mellan JK och Djurgården Hockey fortlöper. Eller tar alla JK-anhängare det förgivet att allt kommer bli frid och fröjd nästkommande säsong? Inte hört ett knyst så jag vet inte hur det går (mer än http://jarnkaminerna.se/blogg/jarnkamin ... hockey-155 alltså).
På tal om det, någon som har koll på hur många säsplåtar i klacken som förlängts?
På tal om det, någon som har koll på hur många säsplåtar i klacken som förlängts?
- SirDIFalot
Kaarel Lehiste är väl ett namn som fått många att känna oro. Har nämligen Mats Larsson som sin förebild och var en av dom styrelsemedlemmarna som satte sig i klacken under protestderbyt..-daniel- skrev:Sportsliga framgångar, ja men också hur dialogen mellan JK och Djurgården Hockey fortlöper. Eller tar alla JK-anhängare det förgivet att allt kommer bli frid och fröjd nästkommande säsong? Inte hört ett knyst så jag vet inte hur det går (mer än http://jarnkaminerna.se/blogg/jarnkamin ... hockey-155 alltså).
Expert.
Värnar Kaarel och övriga om klubben ska de vandra varsamt fram i kontakten med och bemötandet av supporterorganisationen JK och alla övriga supportrar. Vi tar oss fram på en kniv-egg denna försäsong och nästa säsong i HockeyAllsvenskan och vi behöver göra allt vi kan för att hålla styrka och mod uppe.SirDIFalot skrev:Kaarel Lehiste är väl ett namn som fått många att känna oro. Har nämligen Mats Larsson som sin förebild och var en av dom styrelsemedlemmarna som satte sig i klacken under protestderbyt..-daniel- skrev:Sportsliga framgångar, ja men också hur dialogen mellan JK och Djurgården Hockey fortlöper. Eller tar alla JK-anhängare det förgivet att allt kommer bli frid och fröjd nästkommande säsong? Inte hört ett knyst så jag vet inte hur det går (mer än http://jarnkaminerna.se/blogg/jarnkamin ... hockey-155 alltså).
Klubben måste inse att utan supportrarna blir det en dyster säsong och framtida kunkurs hotar.
Supportrarna måste inse att utan klubb blir det inget supporterskap.
Vi är i detta tillsammans, alltid - oavsett.
Sedan håller jag med. Det går inte att ha allt för många förlust-platser på Hovet. DIF Hockey måste helt enkelt få in stålar. Det är livsviktigt.
Jag har bokat säsongsplåt men ej fått någon bekräftelse (Bokade i april.) och uppmanar alla som har möjlighet att göra det samma.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
- Hajduk
- Kontakt:
Vet inte vad som sker bakom kulisserna men både DIF och JK borde sätta fart. Kom överens och haussa plåtar och evenemang till nästa säsong. Snart är det september och vi måste tillbaka.
Elakt att öppna nyteckning av säsongsplåt i klacken dagen efter "boka tidigt-rabatten" är slut 

- Hajduk
- Kontakt:
Klart men förra årets säsongare ska väl premieras eller kanske kompenseras på något sätt.easer90 skrev:Elakt att öppna nyteckning av säsongsplåt i klacken dagen efter "boka tidigt-rabatten" är slut
Senast redigerad av Hajduk den 2012-05-28 12:13:53, redigerad totalt 1 gånger.
Helt klart! Men jag var tvungen att hoppa över säsongskortet förra året så det var lite surt! Men kommer köpa i vilket fall som helst =)Hajduk skrev:Klart men förra årets säsongare ska väl premieras eller kanske kompenseras på kågot sätt.easer90 skrev:Elakt att öppna nyteckning av säsongsplåt i klacken dagen efter "boka tidigt-rabatten" är slut
- -daniel-
Såg i utskicket från Djurgården att "över 1000 sålda" vilket låter ganska precis samma som det var för några veckor sedan. Är faktiskt rätt orolig för säsplåtsförsäljningen, känns som det inte är något drag alls på försäljningen.
Någon som vet hur många vi hade sålt säsongen innan vid samma tidpunkt? Naturligtvis blir det ju ett stooort bortfall för att vi spelar i en division lägre, men vore spännande att se en jämförelse.

Någon som vet hur många vi hade sålt säsongen innan vid samma tidpunkt? Naturligtvis blir det ju ett stooort bortfall för att vi spelar i en division lägre, men vore spännande att se en jämförelse.