KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012.
- Jim Morrison
Re: KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012
Tack för säsongen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Tack. Det har varit enormt. På många sätt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
Avskaffa tre mot tre.
Kan man kalla de här två matcherna för Djurgårns lilla formtopp denna säsongen? 

usch, fan prata inte om Kommun-hockeylaget Timrå. Vidrigt.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
KS: Sista Striden - Rögle BK - Djurgårdens IF. 6/4, 2012.
När vi tar nästa SM-guld, för det gör vi, kan vi säga att vi var med när det vände!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Då var plågan över! Nu är det bara att glömma denna säsong, förutom lärdomarna om vad som gick fel. Sedan satsar vi för fullt för att visa nya bönder vad läktarkultur är under ett år. Sedan ska vi ta oss tillbaka om ett år.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Jim Morrison
Ovärdigt.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vad som helst för att slippa allsvenskan.Jim Morrison skrev:Ovärdigt.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
Avskaffa tre mot tre.
- Lidingö DIF
Då bugar man och tackar för 11/12. Må jag aldrig få uppleva denna säsong igen.....någonsin.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
-
Instämmer till 100%. En ljuspunkt i mörkret är att matchen i lördags, med facit i hand, betydde nada. Även om vi hade tagit 3p där hade vi ändå missat ES. Det är förstås ett sandkorn i Sahara, men jag tycker att det känns skönare att ha den vetskapen.Jim Morrison skrev:Ovärdigt.Mattias_87 skrev:Kan inte kronofogden hitta ytterligare en massa skulder på Timrå? När vi ändå kom trea...
Ptja om du får tag i den HÄR bilen kan du få uppleva den igen (kunde inte låta bli):Lidingö DIF skrev:Då bugar man och tackar för 11/12. Må jag aldrig få uppleva denna säsong igen.....någonsin.

Tack för säsongen, den har bjudit på lite allt möjligt. Under försäsongen hade jag höga förhoppningar, speciellt när vi mötte Luleå i European Trophy där allting såg riktigt bra ut. Även när vi åkte ner mot Jönköping i premiärmatchen var jag extremt nöjd. Hovet hemma, premiär för Elitserien och det sviktade rejält. Ingen direkt oro där, shit happends tänkte jag.
Jag anser att vägen till Allsvenskan började redan i hemmapremiären och sen har det bara gått utför. Bortaderbyt mot råttpacket med den extremt jobbiga förlusten (som inte ska nämnas) var vi praktiskt taget i Allsvenskan, om man nu summerar i efterhand. Gång efter gång hade vi elitseriekontraket i våra händer och gång på gång slängde vi även iväg det. Känner mig oerhört tom men samtidigt lättad, säsongen är över och förhoppningsvis kan det bara bli bättre.
På återseende.
Jag anser att vägen till Allsvenskan började redan i hemmapremiären och sen har det bara gått utför. Bortaderbyt mot råttpacket med den extremt jobbiga förlusten (som inte ska nämnas) var vi praktiskt taget i Allsvenskan, om man nu summerar i efterhand. Gång efter gång hade vi elitseriekontraket i våra händer och gång på gång slängde vi även iväg det. Känner mig oerhört tom men samtidigt lättad, säsongen är över och förhoppningsvis kan det bara bli bättre.
På återseende.
- northbluestriped
DagensMagnutz skrev:Ptja om du får tag i den HÄR bilen kan du få uppleva den igen (kunde inte låta bli):Lidingö DIF skrev:Då bugar man och tackar för 11/12. Må jag aldrig få uppleva denna säsong igen.....någonsin.
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
- Remy Lebeau
Ja, man avundas ju inte Elitserien. Rögle och Timrå istället för DIF & Leksand.
Trodde aldrig att Rögle skulle utföra en "Gekokujou" på DIF. Det kommer svida resten av året, minst.
Trodde aldrig att Rögle skulle utföra en "Gekokujou" på DIF. Det kommer svida resten av året, minst.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore