Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Re: Djurgårdens IF - HV71, 2/2 2012.
Alltså.... Om vi vinner ikväll så ska vi fan ha bragdguldet 2012.
Idag känns det ändå skönt att det är just Zabel som har tagit över. Han vet ju hur alla junisarna spelar och funkar.
Idag känns det ändå skönt att det är just Zabel som har tagit över. Han vet ju hur alla junisarna spelar och funkar.
i
Som LHO skrev i någon tråd förut, vi har lika stor chans att vinna som Irak om dom skulle mött CCCP 1981.
Senast redigerad av Raus den 2012-02-02 18:36:39, redigerad totalt 1 gånger.
Losing all hope was freedom.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tunnaste truppen i serien. Men allvarligt talat, fan vad skönt att slippa vissa av spelarna. Ska bli intressant att se vad de nya juniorerna går för. Tyvärr kanske skillsen som krävs för att göra mål saknas? Vill se att man visar hjärta iaf, det är mer än MT och Carlsson gjort.
Tre friska poäng!
Tre friska poäng!
Raus skrev:Som LHO skrev i någon tråd förut, vi har lika stor chans att vinna som Irak om dom skulle mött CCCP 1981.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag har en obehaglig känsla (jag är HV-fan) att allt släpper för DIF ikväll. Den undergångstämning som präglar situationen, inte minst på detta värderade forum, kommer att medföra en "nu jävlar kör vi killar"-känsla.
Du behöver inte oroa dig ett dugg tyvärrBergan skrev:Jag har en obehaglig känsla (jag är HV-fan) att allt släpper för DIF ikväll. Den undergångstämning som präglar situationen, inte minst på detta värderade forum, kommer att medföra en "nu jävlar kör vi killar"-känsla.

- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Typ halva laget borta..kul och vi som inte hittade "rätt" spelare fy fan skäms Järlan
Ta och luta dig tillbaks och oroa dig inte.Bergan skrev:Jag har en obehaglig känsla (jag är HV-fan) att allt släpper för DIF ikväll. Den undergångstämning som präglar situationen, inte minst på detta värderade forum, kommer att medföra en "nu jävlar kör vi killar"-känsla.
Å va fan gör du här då om du är hiv fan?Bergan skrev:Jag har en obehaglig känsla (jag är HV-fan) att allt släpper för DIF ikväll. Den undergångstämning som präglar situationen, inte minst på detta värderade forum, kommer att medföra en "nu jävlar kör vi killar"-känsla.
Idag är fan en match som jag inte kommer dampa ur av om/när vi förlorar... 7 kids på isen, ny tränare, skitnervöst lag i bottenstriden och noll målkänsla för tillfället. Allt annat än totalt utspelade är ett steg framåt, så ut och njut era små fjunisar och hoppas lite matchträning gör att det växer nått hår eller två där nere för framtida rutin!
Kämpa Djurgården!
Kämpa Djurgården!
- Jim Morrison
Katastrof, Tim.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bra tryck på läktaren med tanke på allt som hänt. Cred till alla krigare som orkar vara på plats.
Vi har ju aldrig haft så här bra fart i spelet iaf (denna säsong)... bara hoppas backarna är vakna när HV kontrar elr börjar snurra i vår zon sen.