Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Josef kommer smälla på någon ikväll, han ser väldigt irriterad ut. Eller trött, jag vet inte riktigt.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha Josef 

Hoppas han kan vända det där till något positivt. Gillar när spelare visar känslor.
ja, fan vad dåligt. Fokusera för fan Josef!!!!Hawk skrev:Han åkte ut iställetMagnutz skrev:Josef förbannad, me like! Använd ilskan konstruktivt nu för fan så blir det mumma!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Han kanske gör en "repris" på linkan.Kentta skrev:Josef kommer smälla på någon ikväll, han ser väldigt irriterad ut. Eller trött, jag vet inte riktigt.
MEN KEMPE DU KAN JU INTE MISSA NÄR BOMBOM ÄNTLIGEN HAR JOBBAT SÅ BRA! ÅÅHH.
Geeeeezes Kempe, hur kan du missa! 

Jag är inte arg, och inte besviken.
Josef visar positiva tendenser. FAN att Kempe missade. 

- SkönaDjurgårn
Re: Re: Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 28/12 2011
Det är alltid lite kittlande att bjuda på en sån där jinx. Får se hur det går! Har bra vibbar dock.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja vet, får skylla på tillfällig blockad i järnkontoret när jag såg att det faktiskt var så.SkönaDjurgårn skrev:Onödigt, monsieur!BOMBOM BOUCHARD skrev:Kyle +2 ikväll, inte illa.
Nu har jag väl förstört kvällen för honom med det.....

På tal om herr Bremberg. Har han gått av eller? Eller är han bara jävligt blek idag? Har inte sett Linkan på ett tag.Hawk skrev:Han kanske gör en "repris" på linkan.Kentta skrev:Josef kommer smälla på någon ikväll, han ser väldigt irriterad ut. Eller trött, jag vet inte riktigt.

- starvin_marwin
- Säsongskort: Ja
Hagos får först skälla ut kuben utan att åka på abuse, sedan ligger han och skedar Kempe i en jävla kvart utan att åka för holding.... Men vi tar ut Bombom för en holding strax efteråt! Heja svenska domare!
Har inte sett han göra ett byte än i 2:a Och där gör Brodin mål!!lajjnus skrev:På tal om herr Bremberg. Har han gått av eller? Eller är han bara jävligt blek idag? Har inte sett Linkan på ett tag.Hawk skrev:Han kanske gör en "repris" på linkan.Kentta skrev:Josef kommer smälla på någon ikväll, han ser väldigt irriterad ut. Eller trött, jag vet inte riktigt.
GRATTIS BRODIN, ÄÄÄNTLIGEN!
Brodin verkar tagit "petningen" bra. 
Fyfan vad dåliga Timrå är.

Fyfan vad dåliga Timrå är.