Coach LeMat 2011/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Coach LeMat 2011/12

Inlägg av Salas »

mb81 skrev:Vem kommer du byta till dig i sista då? Har ändå inga byten kvar så du kan ju outa!
Förmodligen blir det Daniel Larsson. Men det är möjligt att jag väljer Fasth också, eller kanske Krog. Har inte bestämt mig än. Jag gör det vid nedsläpp när alla kedjor och målvaktspar är spikade.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Jag hade 6 byten kvar så jag köpte ihop hela laget med HV-spelare. Hur fungerar det sen? Kommer alla spelarpriser nollställas och man får en budget på 20miljoner igen?
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Sjöwall skrev:Jag hade 6 byten kvar så jag köpte ihop hela laget med HV-spelare. Hur fungerar det sen? Kommer alla spelarpriser nollställas och man får en budget på 20miljoner igen?
Det stämmer. Efter uppehållet börjar rond 2.
Användarvisningsbild
Sjöwall

Inlägg av Sjöwall »

Kommer spelarpriserna göras om eller kommer dom helt enkelt vara på samma nivå som i början av rond 1? T.ex. Åberg som ökat med nästan 100%, kommer han att kosta 1.500.000:- igen?
kaminor

Inlägg av kaminor »

Sjöwall skrev:Kommer spelarpriserna göras om eller kommer dom helt enkelt vara på samma nivå som i början av rond 1? T.ex. Åberg som ökat med nästan 100%, kommer han att kosta 1.500.000:- igen?
De görs om.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Vadå, så laget man har nu försvinner helt och man börjar om från noll? Alltså om man har tjänat massa på att välja billiga spelare som sedan ökat så har det inget värde när rond 2 börjar?
Användarvisningsbild
Jerka

Inlägg av Jerka »

lajjnus skrev:Vadå, så laget man har nu försvinner helt och man börjar om från noll? Alltså om man har tjänat massa på att välja billiga spelare som sedan ökat så har det inget värde när rond 2 börjar?
precis, ny rond är i princip samma sak som omstart (bara priserna som skiljer). du kommer däremot garanterat kunna fynda denna rond också.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

mb81 skrev:Ja jag ser klart dig som största hotet i sammanhanget men 19 pinnar och du har väl 4 spelare som kommer spela i sista och jag 2 så inte helt enkelt iaf!
Mohahahaha, vilken start! Det är inte ofta som man blir glad när gnägget gör mål, men det här är fan vackert!

14.55 AIK Mål 1-1 Robert Rosén (Stefan Johansson, Josh MacNevin) PP1

:D
mb81

Inlägg av mb81 »

Salas skrev:
mb81 skrev:Ja jag ser klart dig som största hotet i sammanhanget men 19 pinnar och du har väl 4 spelare som kommer spela i sista och jag 2 så inte helt enkelt iaf!
Mohahahaha, vilken start! Det är inte ofta som man blir glad när gnägget gör mål, men det här är fan vackert!

14.55 AIK Mål 1-1 Robert Rosén (Stefan Johansson, Josh MacNevin) PP1

:D
Jag kommer hellre tvåa än har gnagetspelare i mitt lag! Grattis till den förmodade segern i ligan då! Får hoppas att Davidsson levererar nu!

Jag jinxade väl mitt lag när jag började snacka om ligaseger!
kaminor

Inlägg av kaminor »

Ja, Rosén verkar ju ha varit ett bra byte.

Men jag håller med mb81, jag kommer hellre sist än har aik:are i mitt lag.

Rosén är skicklig, framför allt i PP.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

2-2 i matchen, och samtliga målskyttar sitter bekvämt i mitt lag. Det går bra nu!

Två baljor av Rosen, en av Joensuu, en av Karlsson och så assist på MacNevin. Kommer nog bli min klart bästa omgång den här ronden i alla fall :)
mb81

Inlägg av mb81 »

Salas skrev:2-2 i matchen, och samtliga målskyttar sitter bekvämt i mitt lag. Det går bra nu!

Två baljor av Rosen, en av Joensuu, en av Karlsson och så assist på MacNevin. Kommer nog bli min klart bästa omgång den här ronden i alla fall :)
Du kan korka upp champagnen nu!!!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

mb81 skrev:Du kan korka upp champagnen nu!!!
Först ska den feta damen sjunga!
Men det ser ju bra ut, minst sagt. Har 6 poäng upp till nummer ett bland alla Djurgårdare, så det satsar jag på nu.

Hvs två senaste mål var dock lite olyckliga. Dom hjälper mig inte särskilt väl.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Rosen för tredje gången. Jag satt i typ fem minuter och funderade på Davidsson, Larsson eller Rosen, och nu i efterhand kan jag konstatera att jag valde rätt!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Salas skrev:Jag själv klättrar sakta men säkert! Jag ska fan vara i topp när ronden är slut, det finns inget annat!
Som sagt, ledningen i både Djurgården Hockeys liga och bland samtliga Djurgårdare erövrade under den sista omgången i rond ett.
Jag var aldrig orolig, det var ju som skrivet i sten att jag skulle vinna detta! :mrgreen:
Skriv svar