DIFDokumentären 2011-2017 och vidare
Sv: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
Bästa jag sett på länge! Otroligt bra gjort på alla plan. Riktigt jävla bra, grymt jobbat!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Re: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
Hahaha fyfan vad jag älskar anekdoterna om Kalus!
TOKHYLL!
TOKHYLL!
Losing all hope was freedom.
Re: Sv: En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEA
Tack!!David1891 skrev:Bästa jag sett på länge! Otroligt bra gjort på alla plan. Riktigt jävla bra, grymt jobbat!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tackar!!Raus skrev:Hahaha fyfan vad jag älskar anekdoterna om Kalus!
TOKHYLL!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
26:35 Johner talar om att vända skeppet. 
Tack för en jättebra dokumentär!

Tack för en jättebra dokumentär!
- Nummer19
Dra åt helvete vad den var bra. Fick rysningar i slutet när dom skulle förklara vad ordet Djurgårdare innebär. Pickard hade verkligen fattat grejen.
Hyll till alla er som på något sätt har bidragit till dokumentären. Jävligt proffsigt!
Hyll till alla er som på något sätt har bidragit till dokumentären. Jävligt proffsigt!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
- DIF_Soldier
Väldigt kul att se att det blev något av konceptet. Mycket bra jobbat, grym omsorg. Ger precis vad en dokumentär om DIF ska ge - större förståelse om föreningen och människorna bakom.
Bra ljud! Något som aldrig uppmärksammas och som går obemärkt förbi alla när det är bra. Men, på riktigt; bra ljud Gustav!
Jag gillar verkligen både Challe och Tony, två människor som verkligen brinner för det här och det är tryggt att ha dem kvar.
Bittert att inte ha en kille som Chet kvar i laget. Sån fantastisk människa och en riktigt bra målvakt.
Hade kunnat bli en ikon (om nu hans utveckling inte tog språngfart givetvis)
Starkt av er att hålla deadline och släppa filmen precis i rätt tid, sånt kräver disciplin och är jävligt svårt när man inte har några påtryckningar av någon utifrån. Om den där filmen inte hjälper att sälja extra biljetter finns det nog inget som kan göra det.
Låt oss hoppas att nästa film är om den när vi går upp.
Bra ljud! Något som aldrig uppmärksammas och som går obemärkt förbi alla när det är bra. Men, på riktigt; bra ljud Gustav!
Jag gillar verkligen både Challe och Tony, två människor som verkligen brinner för det här och det är tryggt att ha dem kvar.
Bittert att inte ha en kille som Chet kvar i laget. Sån fantastisk människa och en riktigt bra målvakt.
Hade kunnat bli en ikon (om nu hans utveckling inte tog språngfart givetvis)
Starkt av er att hålla deadline och släppa filmen precis i rätt tid, sånt kräver disciplin och är jävligt svårt när man inte har några påtryckningar av någon utifrån. Om den där filmen inte hjälper att sälja extra biljetter finns det nog inget som kan göra det.
Låt oss hoppas att nästa film är om den när vi går upp.
Säg den glädje som varar
Slog mig även hur mycket Jack Vreeswijk påminner om far sin i frasering och tonläge. Skrämmande faktiskt! Påminner mig hur tragiskt öde en fantastisk musiker och poet gick till mötes.
Genialiskt att använda Jack som berättare!
Genialiskt att använda Jack som berättare!
Istället för ett lågbudgetklipp med Nils som smackar i sig en kebab (vad fan?) borde man lägga upp dokumentären på startsidan!
Losing all hope was freedom.
Satan vad bra ni har gjort detta!! Tack till er alla!
Tack!MGC skrev:Satan vad bra ni har gjort detta!! Tack till er alla!

En inofficiell dokumentär om Djurgården Hockey RELEASE
Måste säga att det är en väldigt välgjord film, märks att mycket tid, tanke och energi lagts ner på detta! Grattis, och snyggt jobbat!
2014-04-07, vad hände?
Fyfan va bra jobbat! Få upp den till försäljning nu, tror många vill ha den här filmen hemma. Hyll!
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Grymt bra! Snyggt! Älskar er!
Vi är jäkligt glada över att ni tycker om filmen! Det sporrar! Tack, tack.