K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011
Re: K2: Djurgårdens IF - Luleå HF, 10/3 2011
Ska inte börja klaga direkt så här.
Men varför väntar backarna så länge med att lägga passen, så luleå backarna hinner komma upp på dem och oftast bryta eller irritera så passen blir misslyckade.
Varför inte lägga den direkt ngn borde ju vara spelbar tycker man...
Men varför väntar backarna så länge med att lägga passen, så luleå backarna hinner komma upp på dem och oftast bryta eller irritera så passen blir misslyckade.
Varför inte lägga den direkt ngn borde ju vara spelbar tycker man...
There is no I in TEAM!!!!
Behåll honom!!!
Gillar när man kommer på sig själv att sitta och applådera hehe.
Gillar när man kommer på sig själv att sitta och applådera hehe.
Haha bomboms satsning där skämtar man inte bort, han hade bestämt sig iaf! Skönt o se!
Jag gillar vekrligen hur Brodin har öppnat matchen. Fortsätt så!
För helvete fimpen, Mackan var ju helt ren på bortre.
Nu är det slutspel, fina tacklingar av backarn, överlag bra spel men ärligt vårat PP är pinsamt. Nog det sämsta jag sett den här säsongen.
Vi måste börja leverera pucken till den spelare som har öppen kasse. Var 2 bra lägen vi kunde utökat ledningen enkelt, men istället väljer man att ta ett dåligt avslut.
Men men, ska inte klaga allt för mycket, ser bra mycket bättre ut än uppe i lulä.
Dock vill jag att backarna ska börja trycka puckarna på mål och på så vis skapa en farlig målchans, istället för att slänga ner pucken i rundeln.
Men men, ska inte klaga allt för mycket, ser bra mycket bättre ut än uppe i lulä.
Dock vill jag att backarna ska börja trycka puckarna på mål och på så vis skapa en farlig målchans, istället för att slänga ner pucken i rundeln.
Grym start av Mika-kedjan och Brodin. Resten måste upp en nivå.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Remy Lebeau
Riktigt dålig period, och vi ska vara nöjda att vi leder med 1-0. Det är alldeles för långsamt och passningarna till stillastående forwards får man kalla kårar av.
Nej, samtliga måste upp ett steg till för att det här ska gå vägen.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Du måste ha sjukt höga förhoppningar på Djurgården?Remy Lebeau skrev:Riktigt dålig period, och vi ska vara nöjda att vi leder med 1-0. Det är alldeles för långsamt och passningarna till stillastående forwards får man kalla kårar av.
Första 10 var RIKTIGT bra!
Sen tappade vi lite men det är normalt under en match. Nu skall vi göra som Hannula sa, fortsätta som vi gjorde i början!
-
"Jag såg att du psykade Anders Nilsson på värmningen, VAD SA DUU??????".
Suck. Saknar Åström, Johansson och grabbarna ifrån förra året.
Suck. Saknar Åström, Johansson och grabbarna ifrån förra året.
Senast redigerad av Sidney Crosby den 2011-03-10 19:57:56, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Hyfsat anfallsspel första 12min.
Men spelet i egen zon under press & vårat PP är det knappt slutspelsklass på.
2-1 eller 1-2 är nog de resultat vi kan vänta oss i denna lite låsta matchserie, där DIF inte riktigt kommer loss & där luleå spelar precis efter manualen.
Ändras inget drastiskt så kommer luleå ta detta till slut, bara en känsla (om än väldigt dålig)
Men spelet i egen zon under press & vårat PP är det knappt slutspelsklass på.
2-1 eller 1-2 är nog de resultat vi kan vänta oss i denna lite låsta matchserie, där DIF inte riktigt kommer loss & där luleå spelar precis efter manualen.
Ändras inget drastiskt så kommer luleå ta detta till slut, bara en känsla (om än väldigt dålig)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sorry Remy men "riktigt dålig"? Såå jävla dåligt var det inte. Vi leder och spelarna ser pigga ut, tycker även att vi varit bra på att förkorta luläspelarnas betänkningstid. När dom får en pass felvända så är vi där jäkligt snabbt och smäller på. Visst upp ett snäpp så är jag också nöjd men så dåligt var det inteRemy Lebeau skrev:Riktigt dålig period, och vi ska vara nöjda att vi leder med 1-0. Det är alldeles för långsamt och passningarna till stillastående forwards får man kalla kårar av.

Jag stör mig dock på att vårt PP är så förbannat uselt. Där har Hardy misslyckats totalt.
Sen tycker jag vi skjuter sjukt många skott utanför eller över i bra lägen. Slarvigt!
Fortfarande förväntar jag mig att spelare som Mackan, Widing och Otto skall kliva fram! Det är fan dags att förtjäna lönen nu!
Sen tycker jag vi skjuter sjukt många skott utanför eller över i bra lägen. Slarvigt!
Fortfarande förväntar jag mig att spelare som Mackan, Widing och Otto skall kliva fram! Det är fan dags att förtjäna lönen nu!
Årets räddning i ES, synd att den kom nu bara.
Edit. Och årets tackling? Fy fan vad kul att se Printz nu.
Edit. Och årets tackling? Fy fan vad kul att se Printz nu.
Senast redigerad av crike den 2011-03-10 20:10:41, redigerad totalt 1 gånger.