Satt på absolut bästa plats på långsidan ikväll och jävlar vilken skillnad det är mot klacken, en helt annan vy och en annan överblick på spelet, det var välkommet! Sen kändes det som att se matchen i HD när man slipper det där jävla nätet.
På det stora hela jävligt trevlig kväll, riktigt bra fart, det small på och det var grinigt, lite slutspelstendenser. Sjukt jävla synd att Mark inte får hålla nollan, det var ett riktigt skitmål han släppte in.
Riktigt glädjande att vi börjat vässa slutspelsformen nu, nästan allt gick våran väg. Kempe pinnade på precis som han ska, Sillen fick äntligen det där målet och Zibbe blir bara bättre och bättre. Smolk i segerbägaren är pissklubben LHC, hoppas ni konkar, jävla mongon.
B.I.B.A skrev:
Mycket intressant profetia. Som jag känner gnaget brukar de annars ha fullsmockat i matcher som faktiskt har någon sorts värde.
Som den femte omgången i kvalserien eller?
aih - Almtuna 4-1, 2 573 åskådare.
Men jag är också imponerad av aik, jag trodde på förhand att dom skulle komma toksist, precis som de flesta andra. Nu ligger dom på slutspelsplats med en omgång kvar och jag ser inte det märkliga i att kunna lyfta på hatten och vara imponerad av det dom presterat utan att folk ska påstå att man älskar aik och att man är en jävla fitta för att man på något sätt "sviker" DIF genom att tycka så. Om inte annat visar det väl på att man kan tänka objektivt istället för att leva i någon slags bubbla där ens eget lag alltid är världsbäst.
Hade jag fått välja så hade aik varit avsågade för 20 omgångar sedan, men nu är inte fallet så.
Dags att boka biljetterna till Luleå borta nu grabbar...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.