isolerad skrev:Nu kommer förhoppningsvis inte Riddarn stå ikväll, men tror ni han ändå kommer bli hånad av AIK-klacken?
Klack? Så vitt jag vet så kommer det runt 400-500 råttor, och det kan man inte kalla klack
Det är våran kväll och vi ska göra allt (och lite till) för att det ska gå vägen. Sjunga för DIF!
Tror det är lite som föregående personer har spekulerat lite i. En matchovan Fasth är nog inte så skrämmande. Han är en duktig målvakt som gjort att AIK inte har 10poäng hittills, men tror knappast han kan göra någon stormatch efter en sån lång frånvaro.
Wayne skrev:Äsch, Nilson kommer att spela sina 15-18 minuter även fast han står som fjärdelina.
Ja, väldigt tråkigt. Vill gärna att han bänkas eftersom han är sjukt dålig just nu. Och till skillnad från t.ex Widing förut så verkar han inte ens försöka. Slö och ineffektiv.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Enormt viktig match ikväll och en riktig vattendelare för hur den här säsongen ska sluta. Vinst och jag tror att vi tar oss till slutspel. Förlust och jag tror att vi får försöka undvika kvalserien. Mycket prestige i en sådan här match. Det största orosmolnet är målvakterna och att Jimmie saknas. Jimmie är viktig för DIF och en riktig energispelare. Allra helst i ett Derby. Hoppas att Brodin kan tillföra lite av samma spel som Jimmie ikväll med tacklingar och fore-checking.
Beröm till sidan som numer tar upp skadeläget i matchsnack igen. Det är det viktigast tycker jag och det man vill veta i matchsnacket, hur skadeläget ser ut. Gamla matcher är mindre väsentligt.