Djurgårdens IF - Färjestads BK 30/12 2010
Re: Djurgårdens IF - Färjestads BK 30/12 2010
Krüger är så fruktansvärt megadålig, förstår inte någonstans i hela universum att alla hyllar honom och att han är med i landslaget. Han är inte bra någonstans egentligen alltså.
Färjestad är alldeles för bra för vårt genomskådade lag som det ser ut idag.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
FBK spelar med noll-fart och ryggsäckshockey. De löste vår fart efter 1a perioden och DIF har inte fått igång farten efter det. JAG HATAR rygssäckshockey och det är vad FBK sysslar med. Brunkare som bara åker och drar ner tempot för att pensioärer som PESTberg ska få göra poäng. Usch fy fan vilket satans skitlag detta är. hata lika mycket eller mer än aik.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
De vinner åtminstone matcher och har spelare som är skickliga nog att kunna passa pucken i ett tre mot en-läge.Magnutz skrev:FBK spelar med noll-fart och ryggsäckshockey. De löste vår fart efter 1a perioden och DIF har inte fått igång farten efter det. JAG HATAR rygssäckshockey och det är vad FBK sysslar med. Brunkare som bara åker och drar ner tempot för att pensioärer som PESTberg ska få göra poäng. Usch fy fan vilket satans skitlag detta är. hata lika mycket eller mer än aik.
Var fan är Falken förresten? Man kan väl inte vara förkyld i flera månader? Är så trött på att se Lassen och Deilert ens existera.
Senast redigerad av Mäklaren den 2010-12-30 21:23:34, redigerad totalt 2 gång.
Det skiter jag högaktningsfullt i. Det är säckhockey som är så jävla unket att se på att det får mig att må illa. kåberg med flera i det här förbannade kaffegänget åker ju bara runt och grisar. Pisslag, PISSLAG.Mäklaren skrev:De vinner åtminstone matcher och har spelare som är skickliga nog att kunna passa pucken i ett tre mot en-läge.Magnutz skrev:FBK spelar med noll-fart och ryggsäckshockey. De löste vår fart efter 1a perioden och DIF har inte fått igång farten efter det. JAG HATAR rygssäckshockey och det är vad FBK sysslar med. Brunkare som bara åker och drar ner tempot för att pensioärer som PESTberg ska få göra poäng. Usch fy fan vilket satans skitlag detta är. hata lika mycket eller mer än aik.
Sen har vi Lassen. Det är inget bra.
Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.
Hata värmland!

Hata värmland!
Det går inte att spela bra hockey mot ett skogshuggargäng som har ETT ENDA MÅL med sin hockey och det är att döda tempo. Så fort de inte kan spela ut motståndet ska det brunkas sönder och tyvärr låter domarn allt löpa förbi hans jävla pipa idag. Kåberg med flera borde ju fan haft klippkort till utvisningsbåset. Jävla pissdomare förbannade skitlag! Hata FBK.Biaas skrev:Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.![]()
Hata värmland!
Senast redigerad av Magnutz den 2010-12-30 21:26:37, redigerad totalt 1 gånger.
Faktum är ju att vi bara vunnit fyra matcher på slutet. Typiskt DIF att förlora en sådan här match, det får liksom inte bli för bra...Biaas skrev:Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.![]()
Hata värmland!
Så fruktansvärt jävla onödigt och Owuya, Lassen och Honken bör straffas efter dessa nonchalanta och hjärndöda ingripanden.
Haha, jag gillar Stockholm eftersom mitt favorit lag i fotboll är där, jag nämner inte det med namn. Jag var riktigt orolig ett tag där i början att ni skulle göra flera mål och vinna över oss. Tack för en bra match DIF:are.Biaas skrev:Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.![]()
Hata värmland!
Hmm typiskt att man hade rätt härHawk skrev:Idag tror jag tyvärr att fbk bryter våran poängsvit.
2-4 till fbk

Alltså vad pratar du om? Färjestads rutin och spetsspelare avgjorde idag. DIF:s motsvarighet till Micke Johansson skall vara Krüger och det säger väl det mesta.Magnutz skrev:Det går inte att spela bra hcokey mot ett skogshuggargäng som har ETT ENDA MÅL med sin hockey och det är att döda tempo. Så fort de inte kan spela ut motståndet ska det brunkas sönder och tyvärr låter domarn allt löpa förbi hans jävla pipa idag. Kåberg med flera borde ju fan haft klippkort till utvisningsbåset. Jävla pissdomare förbannade skitlag! Hata FBK.Biaas skrev:Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.![]()
Hata värmland!
Skandalöst dåligt detta.
Varsågod.Wallin skrev:Haha, jag gillar Stockholm eftersom mitt favorit lag i fotboll är där, jag nämner inte det med namn. Jag var riktigt orolig ett tag där i början att ni skulle göra flera mål och vinna över oss. Tack för en bra match DIF:are.Biaas skrev:Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.![]()
Hata värmland!
Nu byter man denna match mot junior-vm
Sverige-Tjeckien
Sverige-Tjeckien
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hahah och så var det med "Jag har bara kritiserat delar i hans spel"Mäklaren skrev:Krüger är så fruktansvärt megadålig, förstår inte någonstans i hela universum att alla hyllar honom och att han är med i landslaget. Han är inte bra någonstans egentligen alltså.
Du tycker inte du går lite för långt i dina dagliga sågningar av alla spelare i DIF?
Expert.
HA! Vilket skämt.Wallin skrev:Haha, jag gillar Stockholm eftersom mitt favorit lag i fotboll är där, jag nämner inte det med namn. Jag var riktigt orolig ett tag där i början att ni skulle göra flera mål och vinna över oss. Tack för en bra match DIF:are.Biaas skrev:Fan vad sur man är. Man har väl glömt bort hur det är att förlora.![]()
Hata värmland!
Att alla bara orkar sitta och hacka på Lassen. Visst, han kanske inte är världens bästa back. Men att sitta och klanka på han hela tiden är i det grövsta. Ni som hela tiden hackar på han, hackar aldrig på tex: Kronwall eller Mackan eller någon annan "stjärnspelare".
Vi är fan ett lag och bara för att en spelare slår en fel pass, så ska någon annan kunna täcka upp till viss del. Men tyvärr funkar det inte alltid.
Nu behöver ju inte alla börja klaga på mig, bara för att jag skriver som jag tycker.
Sämst i dag var Kronwall, Mackan och återigen denna Küger.
Vi är fan ett lag och bara för att en spelare slår en fel pass, så ska någon annan kunna täcka upp till viss del. Men tyvärr funkar det inte alltid.
Nu behöver ju inte alla börja klaga på mig, bara för att jag skriver som jag tycker.
Sämst i dag var Kronwall, Mackan och återigen denna Küger.