Hälsningar till Nisse Ekman
Re: Hälsningar till Nisse Ekman
Minns från sista derbyt du spela hur du, under uppvärmningen, åkte längs med rundeln och tittade upp mot oss på ståplats med ett stort leende. Värmde så jävla mycket. Du är saknad Nisse.
Hälsningar till Nisse Ekman
Jag tog nyss penna och papper i hand och skickade brev till Nisse. Kämpa för fan! Alla älskar dig.
Ska skicka iväg en tavla om ett tag. Den ska torka först bara.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Bild?Magnutz skrev:Ska skicka iväg en tavla om ett tag. Den ska torka först bara.
DIF!
Kommer, ska bara bli vän med den först.Daniel942 skrev:Bild?Magnutz skrev:Ska skicka iväg en tavla om ett tag. Den ska torka först bara.

Update: Sket sig lite ikväll.. fick backa lite. Så är det i konstens värld

Senast redigerad av Magnutz den 2011-02-20 01:28:21, redigerad totalt 1 gånger.
Riktigt skönt att höra Johanna! Vi, Djurgårdsfamiljen, vet att Nisse är en skön kille och stöttar honom till fullo med detta. Det vore riktigt underbart om han klarade komma till Hovet och säga ett par ord på isen, vi saknar honom.
Vi är med dig överallt Nisse!
Vi är med dig överallt Nisse!
Nisse Ekman
Har tappat kontrollen helt över läget känner jag. Hur är det med honom? Är det någon som vet?
Var ett tag sen man hörde nått! Tacksam för svar...
Var ett tag sen man hörde nått! Tacksam för svar...

Född djurgårdare, Alltid djurgårdare!
Re: Nisse Ekman
Det sista jag hörde för nån vecka sen var väl att han kommer hem på helgerna. Mao så går det sakta men säkert framåt men jag vet inte säkert
Okej, tack så mycket, hoppas han återhämtar sig bra!
- Datsyuk_13
"Hej hej. Jätte fin film. Den visade jag så klart för nisse. Han blev också rörd. Han mår mkt bättre och kommer snart skrivas ut. Lite problem med dubbelseende och yrsel fortfarande. Vi gick ner till isen häromdan (nisse har permis på helger), vår son ville åka lite och Nisse tog med sina skridskor. Han bestämde sig för att prova och vilken lycka för honom. Hela familjen stod tårögda och tittade när han tog sina första skär på snart 2 månader. Jo, ville berätta en sak för er alla. Nisse klagar aldrig någonsin på något överhuvudtaget. Han är den mest positiva människa jag känner och snällaste också för den delen därför tycker jag nästan det är lite komiskt att han alltid beskrivs som någon form av riksbuse i media. Iaf....när han vaknade och var dålig den 27/12 och jag sa att jag skulle ringa ambulans så sa han att jag absolut inte skulle ringa för han skulle minsann åka och träna. Då var han så sjuk att han inte kunde stå på benen och hade svimmat av några gånger. Sådan är han, kämpar och biter ihop jämt. Synd att denna säsong blev så här. I början av säsongen så var nisse väldig sjuk i astma som han tampats med hela livet. Han kunde knappt andas vissa dagar och tog dubbla doser av sina mediciner. Ni ska veta att han flera gånger sa till mig att han var väldigt besviken på sitt dåliga spel. Bara så ni vet att han verkligen bryr sig. Oj, det här blev långt....tack alla för fint stöd. Mvh Johanna".
(Johanna = Nils Ekmans fru, skrivet den 17 februari 2011)
(Johanna = Nils Ekmans fru, skrivet den 17 februari 2011)
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Hade missat det där! Fan vad rörd jag blir!!!Datsyuk_13 skrev: "Hej hej. Jätte fin film. Den visade jag så klart för nisse. Han blev också rörd. Han mår mkt bättre och kommer snart skrivas ut. Lite problem med dubbelseende och yrsel fortfarande. Vi gick ner till isen häromdan (nisse har permis på helger), vår son ville åka lite och Nisse tog med sina skridskor. Han bestämde sig för att prova och vilken lycka för honom. Hela familjen stod tårögda och tittade när han tog sina första skär på snart 2 månader. Jo, ville berätta en sak för er alla. Nisse klagar aldrig någonsin på något överhuvudtaget. Han är den mest positiva människa jag känner och snällaste också för den delen därför tycker jag nästan det är lite komiskt att han alltid beskrivs som någon form av riksbuse i media. Iaf....när han vaknade och var dålig den 27/12 och jag sa att jag skulle ringa ambulans så sa han att jag absolut inte skulle ringa för han skulle minsann åka och träna. Då var han så sjuk att han inte kunde stå på benen och hade svimmat av några gånger. Sådan är han, kämpar och biter ihop jämt. Synd att denna säsong blev så här. I början av säsongen så var nisse väldig sjuk i astma som han tampats med hela livet. Han kunde knappt andas vissa dagar och tog dubbla doser av sina mediciner. Ni ska veta att han flera gånger sa till mig att han var väldigt besviken på sitt dåliga spel. Bara så ni vet att han verkligen bryr sig. Oj, det här blev långt....tack alla för fint stöd. Mvh Johanna".
(Johanna = Nils Ekmans fru)
Äkta känslor, äkta kärlek.mb81 skrev:Datsyuk_13 skrev: "Hej hej. Jätte fin film. Den visade jag så klart för nisse. Han blev också rörd. Han mår mkt bättre och kommer snart skrivas ut. Lite problem med dubbelseende och yrsel fortfarande. Vi gick ner till isen häromdan (nisse har permis på helger), vår son ville åka lite och Nisse tog med sina skridskor. Han bestämde sig för att prova och vilken lycka för honom. Hela familjen stod tårögda och tittade när han tog sina första skär på snart 2 månader. Jo, ville berätta en sak för er alla. Nisse klagar aldrig någonsin på något överhuvudtaget. Han är den mest positiva människa jag känner och snällaste också för den delen därför tycker jag nästan det är lite komiskt att han alltid beskrivs som någon form av riksbuse i media. Iaf....när han vaknade och var dålig den 27/12 och jag sa att jag skulle ringa ambulans så sa han att jag absolut inte skulle ringa för han skulle minsann åka och träna. Då var han så sjuk att han inte kunde stå på benen och hade svimmat av några gånger. Sådan är han, kämpar och biter ihop jämt. Synd att denna säsong blev så här. I början av säsongen så var nisse väldig sjuk i astma som han tampats med hela livet. Han kunde knappt andas vissa dagar och tog dubbla doser av sina mediciner. Ni ska veta att han flera gånger sa till mig att han var väldigt besviken på sitt dåliga spel. Bara så ni vet att han verkligen bryr sig. Oj, det här blev långt....tack alla för fint stöd. Mvh Johanna".
(Johanna = Nils Ekmans fru)
Tack! rörande till tårar!
Mycket bra filmreportage med Nisse. KÄMPA NISSE!
Magnutz skrev:Mycket bra filmreportage med Nisse. KÄMPA NISSE!
Vilken jäkla inställning. Bara fortsätt med ditt Nisse och du har tusentals personer som stöttar dig!
- SkönaDjurgårn
Kämpa Nisse, hoppas du fortsätter på rätt väg!