It is ON! Spela hockey på Hovet 26/12 Annandagshockey

Prat om allt mellan himmel och jord, som inte nödvändigtvis har med ishockey att göra.
Användarvisningsbild
Kentta
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Spela hockey på Hovet 26/12

Inlägg av Kentta »

DIFnacka skrev:Utan mitt ordentligt misslyckade byte i finalen så hade lag 2 varit mästare vid det här laget. Engqvist stolp träff i våras, mitt byte idag... Ska man aldrig få vinna i denna sport :(
Vet inte om jag kommer ihåg rätt nu, men var det du som hoppade över sargen och ramlade, och därefter åkte utan klubba? :lol: Sorry, men det såg riktigt kul ut! :wink:
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

DIFnacka skrev:Utan mitt ordentligt misslyckade byte i finalen så hade lag 2 varit mästare vid det här laget. Engqvist stolp träff i våras, mitt byte idag... Ska man aldrig få vinna i denna sport :(
Fan att du åkte iväg utan klubba.. Du skulle ha gjort ett nytt byte direkt ;)
DIF!
DIFnacka

Inlägg av DIFnacka »

Ja, exakt 8) Vänsterbenet ville tydligen inte spela vidare så benskyddet bestämde sig för att fastna i sargen. Sen lyckades man ju inte greppa klubban när man väl var på fötterna igen, får väl skylla på ovana med hockeyhandskar :wink:
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz, det var inte dig jag började gruffa med framför erat mål va? :P
DIF!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Daniel942 skrev:Magnutz, det var inte dig jag började gruffa med framför erat mål va? :P
;) nope, jag var left wing - och tog det nog rätt lugnt... :oops: första matchen i livet för mig (hockey) så det tog ett tag att bli van allt runt om.. ;) Sen när jag väl drattade på arslet var det ju lugnt, kändes inte alls. Då släppte det, en aning! hade ett par avslut på mål men keeprarna var ju stabila som fan! :)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:
Magnutz skrev:
Kentta skrev:Jävla kul detta! Känns i benen nu, men vafan gör det, underbar upplevelse i alla fall!

Synd att vi inte knep den där förstaplatsen... :twisted:
Men det gjorde vi! ;)

Skitroligt var det och att sen se DIF mangla, fullständigt förinta serieledande Skellefteå var UNDERBART! :)

Nästa annandag - I'll be there! ;)
Personligen så tycker jag att det är för lång tid till nästa annandag, kan man inte köra två ggr per säsong? Det tror jag skulle vara grymt uppskattat.

Jävla räddning eran målvakt gjorde på vår sista straff då! :P Nu vet man ju iaf hur det känns att förlora en final i hockey.. :wink:
Pratade med grabbarna som stod i mål idag när vi såg på matchen. De tyckte det var sjukt kul och ska tydligen spela den 30 dec igen.. ;) Avundsjuk?! Jorå.

jag ska vara med nästa annandag, givet!!!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Magnutz skrev:
Kentta skrev:Personligen så tycker jag att det är för lång tid till nästa annandag, kan man inte köra två ggr per säsong? Det tror jag skulle vara grymt uppskattat.

Jävla räddning eran målvakt gjorde på vår sista straff då! :P Nu vet man ju iaf hur det känns att förlora en final i hockey.. :wink:
Pratade med grabbarna som stod i mål idag när vi såg på matchen. De tyckte det var sjukt kul och ska tydligen spela den 30 dec igen.. ;) Avundsjuk?! Jorå.

Vafan e de för fusk?! Jag vill också :(

Ska nog slänga iväg ett mail till Janne och tjöta lite om en till gång, innan nästa annandag.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:
Magnutz skrev:
Kentta skrev:Personligen så tycker jag att det är för lång tid till nästa annandag, kan man inte köra två ggr per säsong? Det tror jag skulle vara grymt uppskattat.

Vafan e de för fusk?! Jag vill också :(

Ska nog slänga iväg ett mail till Janne och tjöta lite om en till gång, innan nästa annandag.
Ja, gärna nån gång innan slutspelet drar igång?! Eller på försäsongen? Ett problem kan ju vara att det ofta är uppbokat av företag, men maila Janne, han framstod som en ytterst trevlig karl. ;)
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Magnutz skrev:Read it and weep!
Fantastiska lag tre? :| Ni gjorde kvitteringen i slutsekunderna på ett misslyckat byte av oss.. :(

Määhh ja e inte bitter! :wink:
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:
Magnutz skrev:Read it and weep!
Fantastiska lag tre? :| Ni gjorde kvitteringen i slutsekunderna på ett misslyckat byte av oss.. :(

Määhh ja e inte bitter! :wink:
Historien skrivs alltid av vinnarna! ;) Säger vi att det var så så var det så! (inte för att jag bidrog med mycket men kul som fan var det i alla fall!)
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Efterlyser lite bilder / filmer :) Vet att det var några som tog...
DIF!
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Daniel942 skrev:Efterlyser lite bilder / filmer :) Vet att det var några som tog...
Det kommer några bilder när min syrra har fått tummen ur och skickat bilderna till mig.. Och det kan ta mellan en dag och en månad, såatteeh! :wink:
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Min svåger satt och filmade samt tog foton.. Tyvärr suger min lilla kompaktdigitala kamera elefantskrotum.. men, ska se hur det blev med filmen, det såg rätt ok ut i alla fall. Ska se om jag kan rodda ihop ett gäng foton som blev ok och sen.. ska jag maila ut dem eller lägga upp dem i ett galleri?
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:Min svåger satt och filmade samt tog foton.. Tyvärr suger min lilla kompaktdigitala kamera elefantskrotum.. men, ska se hur det blev med filmen, det såg rätt ok ut i alla fall. Ska se om jag kan rodda ihop ett gäng foton som blev ok och sen.. ska jag maila ut dem eller lägga upp dem i ett galleri?
Maila ut dem! :)
DIF!
Skriv svar