Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
Re: Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
Fyfan vad orättvist...Finner inte ord..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
WOLMER FÖR I HELVETE DIN JÄVLA IDIOT!
Nu är jag jävligt förbannad, vad ska man göra med detta laget?!
Nu är jag jävligt förbannad, vad ska man göra med detta laget?!
Senast redigerad av Mash den 2010-12-11 19:06:46, redigerad totalt 1 gånger.
Det är helt sinnessjukt.
Jag såg inte ens vad Bombom åkte för? Någon annan?
Så har vi oflyt och får en puck out, helvetes kukhora. Jag som var så glad.
Jag såg inte ens vad Bombom åkte för? Någon annan?
Så har vi oflyt och får en puck out, helvetes kukhora. Jag som var så glad.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Som jag kände på mig med andra ord. Vi får upp förhoppningarna, sen stiger Wolmer in i bilden och ger Modo en enorm energi boost...
Tro mig, det här är helt kört. Modo vinner med 6-3.
Tro mig, det här är helt kört. Modo vinner med 6-3.
Att vi aldrig kan freda målet i 3 mot 5? Det är ju fan mål varenda gång.
När vi får ett 5 mot 3 (händer väl 2-3 gånger på en säsong) är det ju fan aldrig mål.
När vi får ett 5 mot 3 (händer väl 2-3 gånger på en säsong) är det ju fan aldrig mål.
Dags för ett extremt onyanserat inlägg.
Jag HATAR Wolmer av hela mitt hjärta. Den idioten borde aldrig få sätt sin fot på en hockeyplan igen. Han är vidrig i alla sina jävla bedömningar - fruktansvärt inkonsekvent. VAD gör Kempe, VAD gör Bombom. VART är förseelsen?
Jag HATAR att allt hela jävla tiden ska gå emot oss. FAN vad orättvist det här är.
Jag HATAR Wolmer av hela mitt hjärta. Den idioten borde aldrig få sätt sin fot på en hockeyplan igen. Han är vidrig i alla sina jävla bedömningar - fruktansvärt inkonsekvent. VAD gör Kempe, VAD gör Bombom. VART är förseelsen?
Jag HATAR att allt hela jävla tiden ska gå emot oss. FAN vad orättvist det här är.
Senast redigerad av kotten den 2010-12-11 19:09:13, redigerad totalt 1 gånger.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Det är inte Gud som straffar det är fi** Wolmer.
Det är ingen utvisning på Dum-Bom eller Kempe. Ridderwalls däremot är klockren. Jävla sop Wolmer. Jävla sopa. Du är så fruktansvärt jävla skit usel så det är inte lönt att spela när du dömer. Helt jävla hopplöst. Jag stänger av nu.
Det är ingen utvisning på Dum-Bom eller Kempe. Ridderwalls däremot är klockren. Jävla sop Wolmer. Jävla sopa. Du är så fruktansvärt jävla skit usel så det är inte lönt att spela när du dömer. Helt jävla hopplöst. Jag stänger av nu.
tyvärr inte 100%igt. Missar delar här och där i första. fattar att Bombom är tillbaks i gammal CPskadad form.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ser du matchen eller. Bänka den där j----- Josef snarast.Magnutz skrev:fattar inte vad de håller på med.. måste domarna vara med i matchen och förstöra..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Att man inte har nån liten inhyrd jävel som man kan misshandla när man vill. Helt sjukt jävla orättvist!
MEN, vi ska fanimej ta det här, tror laget taggar till som fan av det här.
WOLMER EDQVIST, EN HORA, EN HORA!
MEN, vi ska fanimej ta det här, tror laget taggar till som fan av det här.
WOLMER EDQVIST, EN HORA, EN HORA!
Alltså stureplans riddarn. Det går fan fortare för finlandsfärjan att vända på sig än att Riddarn ska glida i sidled. Sen, vad gör han på andra målet. Sätter sig på röven.
Nää, in med en ny målvakt snarast.
Bänka bombom i BP. Karln klarar absolut inte av att spela BP. Ändra delen delar han ut en crosschecking eller så drar han en slashing.
aja, 0-0 igen. FAN!!
Nää, in med en ny målvakt snarast.
Bänka bombom i BP. Karln klarar absolut inte av att spela BP. Ändra delen delar han ut en crosschecking eller så drar han en slashing.
aja, 0-0 igen. FAN!!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vinner vi inte denna match är det helt och hållet Josefs fel.
Hur kan man ta en så helt värdelöst korkad utvisning. Nu har han PERSONLIGEN bjudit in Modo i matchen. Vi ägde matchen och spelade en mycket bra hockey. Modo kom ingenstans.
Har nog aldrig varit så förbannad på en enskild spelare. Att göra misstag och tavlor kan hända. Men att medvetet sträcka ut klubban och rycka till i en ofarlig situation är horribelt och oförlåtligt. Att det sedan är spel 4-5 gör saken 10 ggr värre. Efter den utvisningen är cirkusen igång.
AVGÅ!
Hur kan man ta en så helt värdelöst korkad utvisning. Nu har han PERSONLIGEN bjudit in Modo i matchen. Vi ägde matchen och spelade en mycket bra hockey. Modo kom ingenstans.
Har nog aldrig varit så förbannad på en enskild spelare. Att göra misstag och tavlor kan hända. Men att medvetet sträcka ut klubban och rycka till i en ofarlig situation är horribelt och oförlåtligt. Att det sedan är spel 4-5 gör saken 10 ggr värre. Efter den utvisningen är cirkusen igång.
AVGÅ!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja det är orättvist, men hur många gånger har inte vi vänt hemma på snarlika sätt pga utvisningar orättvist?
Sen varför gapar ni om domaren? Han har tagit det han måste ta. Ölvestad har yxat och hakat fast ett par st nu, så han kommer också åka på ett hjärnsläpp snart. Fö så kan vi sälja Riddarn till Gnihet. På andra målet, vad gör karln? Även på andra är han seg i sidoförflyttningen...
Sen varför gapar ni om domaren? Han har tagit det han måste ta. Ölvestad har yxat och hakat fast ett par st nu, så han kommer också åka på ett hjärnsläpp snart. Fö så kan vi sälja Riddarn till Gnihet. På andra målet, vad gör karln? Även på andra är han seg i sidoförflyttningen...

- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sag inte heller vad Bombom akte ut for, mycket skumt. Helt overkligt att vi inte leder med 4-0 typ.
Fattar inte folk som klagade pa Mark forra matchen, tycker han ar battre an Riddarn. Minns sa val forra aret nar HV hade 5-mot-3-spel mot DIF i finalen (det nar Vouttilainen skot i ribban tror jag..), Wesslau sade att man maste spela mycket langre in i malet som malvakt i de lagena. Kika Riddarn pa Modos kvitteringsmal. Han gar alldeles for langt ut pa skytten och nar pucken istallet gar ner at sidan sa ar det helt tomt i mal och Riddarn ligger ute och simmar. Daligt!
Fattar inte folk som klagade pa Mark forra matchen, tycker han ar battre an Riddarn. Minns sa val forra aret nar HV hade 5-mot-3-spel mot DIF i finalen (det nar Vouttilainen skot i ribban tror jag..), Wesslau sade att man maste spela mycket langre in i malet som malvakt i de lagena. Kika Riddarn pa Modos kvitteringsmal. Han gar alldeles for langt ut pa skytten och nar pucken istallet gar ner at sidan sa ar det helt tomt i mal och Riddarn ligger ute och simmar. Daligt!
Är redan med i facebook gruppen som är emot wolmer..... gick med förra året efter denna händelsehttp://www.youtube.com/watch?v=s992f3NxEK4