Jag skiter fullständigt i om det är rättvist, om det är snyggt, om det är retur från ett backskott från blå. Det är mål och just nu är det det enda som betyder något
BOMBOM BOUCHARD skrev:Utspelade och ändå 1-1. Märkligt det här med hockey.
utspelade, det vette katten. Dom har fått tryck då dom hade 2 raka PP men utspelade? nja
80% spel i vår zon. Resten mittzon och någon enstaka puckdump in i anfallszon.
De behöver knappast spola om i LHC´s zon. Tjeckerna och Mange Johansson har snurrat lite hur de vill. Vi kämpar som vildar men kommer ingenstans.
PP var ok. Men du får gärna tycka att vi varit med spelmässigt.
Ska bli spännande och se om SirDIFalot har något illa att säga om Tim efter den här matchen också. Näe var lite elakt av mig, ett mål gör ingen hel match men iom upptällningen som startade förra matchen (och denna) så tror jag laget är mycket bättre än tidigare. Tror inte det är något speciellt som sagts eller gjorts utan folk känner sig tryggare i sina roller.
BOMBOM BOUCHARD skrev:Lassen får mig att börja längta efter Ribbenstrand.
Hur fan kan han från att göra en kanonmatch i premiären prestera på den nivå han gjort sedan. Blir bara sämre och sämre. Den allsvenska nyförvärvs-förbannelsen?
Hur går det för Ribbenstrand nu för tiden?
Det senaste jag sett honom var i Allsvenskan med Västerås (var förra året).
Spelade helt okey och på rätt nivå i seriesystemet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm