Djurgårdens IF - Linköpings HC, 28/10 2010
Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 28/10 2010
Startar dom Ölvestad/Otto så kräker jag...
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Antligen en bra period iaf. Tycker grabbarna visade bra vilja och var verkligen varda ett mal!
- SkönaDjurgårn
Haha, hoppas du hade paseFricke skrev:Startar dom Ölvestad/Otto så kräker jag...

Straffar via radion är som jag sagt tidigare, rejält hjärtinfarktsframkallande.
Härligt Mario och Tim!!!
ÄNTLIGEN! känns verkligen som om det var hur länge sedan som helst som vi tog poäng, även om det inte var det.
Härligt med sådana sjuka avgöranden
Härligt med sådana sjuka avgöranden

BRA JÄVLA SKIT!
Hoppas du satsade 1x Mäklaren?
Hoppas du satsade 1x Mäklaren?
På ett sätt djävligt komiskt att det är dom två som får avgöra även om Tim hade flyt på sin. Nu går vi för guldet direkt eller 

Fyfan vad skönt med vinst - fast vi skulle baske mig ha en 3poängare där.
Våran offensiv måste slipas till. Trycket är grymt, men skotten är inget att hänga i granen.
Våran offensiv måste slipas till. Trycket är grymt, men skotten är inget att hänga i granen.
- DIF_Soldier
Dyrköpt seger är väl en ganska stor underdrift...
Jag tycker ändå att tredje perioden är den bästa period vi gjort sedan Brynäsmatchen. En period där alla trampar och där vi faktiskt är ruggigt nära mål vid två tillfällen. Bådar faktiskt gott för framtiden, detta var ett fall framåt om man bortser från de två inledande perioderna.
Jag tycker ändå att tredje perioden är den bästa period vi gjort sedan Brynäsmatchen. En period där alla trampar och där vi faktiskt är ruggigt nära mål vid två tillfällen. Bådar faktiskt gott för framtiden, detta var ett fall framåt om man bortser från de två inledande perioderna.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2010-10-28 20:32:50, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Helt otroligt att man kan skapa så lite på 65 minuter. Usel match om än mindre usel än debaclet i Göteborg... Men man får vara nöjd med det lilla.
Äntligen MÅL (om än så på straff så var det faktiskt TVÅ mål) och en åttondeplats. Frågan är väl som plockar tjockisen nästa gång vi möter lhc?
2014-04-07, vad hände?
Satt å lyssnade på radion. Så fort DIF var i anfallszon och kommentatorn sa skott hördes en smäll, en smäll av att pucken gått i sargen. Seriöst, TRÄFFA MÅL! Viktiga 2 poäng dock. Ekman och Ragnarsson borta, varav den sistnämnde kanske borta förevigt samt den andre långtidsskadad? Allt går verkligen vår väg!
Död åt äcklet som sänkte Nisse.
Upp till skoterraggarna i norr å forsätt kämpa (som jag tyckte det lät som att de gjorde i slutskedet) och ta hem 3 viktiga poäng. Sen förväntar jag mig fullsatt mot Slöddertälje och råttkross å slakt mot solna ajk if.
Det måste vända nu!
Förresten, hur ser det ut med försäkring och sånt när det gäller Nisse å Ragge? Givetvis önskar jag att de båda är tillbaka till nästa match, men i värsta fall..

Upp till skoterraggarna i norr å forsätt kämpa (som jag tyckte det lät som att de gjorde i slutskedet) och ta hem 3 viktiga poäng. Sen förväntar jag mig fullsatt mot Slöddertälje och råttkross å slakt mot solna ajk if.
Det måste vända nu!
Förresten, hur ser det ut med försäkring och sånt när det gäller Nisse å Ragge? Givetvis önskar jag att de båda är tillbaka till nästa match, men i värsta fall..
-
Frölunda - Aik tidigare i år slutade 0-0 efter ordinarie tid, sorkarna gjorde dock 0-1 på övertid sen.crike skrev:nån som har koll på den senaste 0-0 matchen i ES?
Härlig seger idag, synd att vi ska ha så förbaskat jävla svårt att göra mål bara. Krya på dig, Nisse!
Har svårt att känna någon som helst glädje över att vi vinner på straffar.
Johan Andersson eller vad han heter ska fan krypa hem efter nästa match. Minns att han och Nisse hade en liten dust i NT, men han fegade givetvis ur och väljer istället att agera på det här bedrövliga sättet.
Ful är han också.
Johan Andersson eller vad han heter ska fan krypa hem efter nästa match. Minns att han och Nisse hade en liten dust i NT, men han fegade givetvis ur och väljer istället att agera på det här bedrövliga sättet.
Ful är han också.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel