Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Re: Aik Solna - Djurgårdens IF, 28/9 2010
Väl talat! Den där snubben vet inte vad han snackar om.
Edit: Ny mening börjas med Versal bokstav//mod
Edit: Ny mening börjas med Versal bokstav//mod
Idag är det DAGS! Fy fan, min kropp bubblar av hat och jag har redan gått hem för dagen på grund av illamående.
KOM IGEN DJURGÅR'N! SKICKA DOM JÄVLARNA NER I AVGRUNDEN OCH SPOTTA, SPARKA OCH SLÅ PÅ DEM!
Hata aik!
KOM IGEN DJURGÅR'N! SKICKA DOM JÄVLARNA NER I AVGRUNDEN OCH SPOTTA, SPARKA OCH SLÅ PÅ DEM!
Hata aik!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Min flickvänn är en inbiten gnagare å bor dessutom i solna... pratar med henne om allt från klack till saker som sagts här inne om den dära artikeln tidigare... blir så förbannad över en massa skitsnack å att folk förmodligen går inte å snor text å gör om det till deras egna.. Det är lite hetglöd på msn just nu... Det tar väll snart slut me! mellan henne och mig. haha nerå skämt å sido... KOM IGEN NU DJURGÅRDEN!
Jag skulle vilja se att vi formerar våra två första formation på det här sättet:
Daniel Widing Marcus Krüger Jimmie Ölvestad
Nils Ekman Kristofer Ottosson Mathias Tjärnqvist
Hoppas att Ölvestad kan tända till nu, han har varit blek, och spelar sig mot en plats i tredjeformationen inom kort. Ottosson behöver också komma igång. Om det inte hade varit derby hade jag varit lite sugen på att prova Tim i första uppställningen. Han är bra på att hålla i pucken och spela fram till andra.
Daniel Widing Marcus Krüger Jimmie Ölvestad
Nils Ekman Kristofer Ottosson Mathias Tjärnqvist
Hoppas att Ölvestad kan tända till nu, han har varit blek, och spelar sig mot en plats i tredjeformationen inom kort. Ottosson behöver också komma igång. Om det inte hade varit derby hade jag varit lite sugen på att prova Tim i första uppställningen. Han är bra på att hålla i pucken och spela fram till andra.
Så till frågan som vi alla ställer oss:
Var är Mats Albas näsa egentligen?
Var är Mats Albas näsa egentligen?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Hur ser biljettfördelningen ut?
Ikväll kör vi över den genetiska soptippen - och det kommer att bli så fruktansvärt jävla skönt!
Hej horungar - Vi é DIF!
Hej horungar - Vi é DIF!
John Jansson, Stefan Rehn, Håkan Södergren, Tumba, Sigge Parling, Rolle Stoltz, Hardy Nilsson, Thomas Eriksson, Tjalle Mild, Challe Berglund, Mackan Karlsson, Linkan, Björne Nord, Espen, Wikegård, Knivsta, Berit, Ragge, Micke Johansson, Nordenskjöljd, Jimmie, Dr. Jones, Falken, Otto, Berggren, Lasse Björn.
Vi är Djurgår'n, super-Djurgårn ifrån sta'n!
Vi är Djurgår'n, super-Djurgårn ifrån sta'n!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hade tänkt skriva ett långt raljerande inlägg om laguppställningar & annat oväsentligt men ikväll är det bara en sak som gäller: KÖR SOM SATAN O KROSSA RÅTTPACKET! Nu jävlar gäller det.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Klackmässigt så har väl DIF blivit tilldelat 2000 platser. Men jag tror och hoppas att DIF's icke klackfolk tummar på principen "att aldrig stödja tattar-Solna ekonomiskt" och alltså köpt upp åtminstone närliggande sektioner runt vår klack.M_or0t skrev:Hur ser biljettfördelningen ut?
Blir äcklad om man bara ser massa smutsiga svartgula halsdukar runt där jag & mitt sällskap sitter (B11).
Kan ju tycka att en skribent inte borde ta ställning i vissa frågor - tillexempel som att äcklet skriver aik med stora bokstäver och DIF med små.
Enligt AB så kör vi med den här uppställningen ikväll:
Målvakt: Stefan Ridderwall (Mark Owuya)
Förstafemman: Andreas Holmqvist, David Printz - Jimmie Ölvestad, Kristoffer Ottosson, Mathias Tjärnqvist.
Andrafemman: Josef Boumedienne, Stefan Söder - Nils Ekman, Daniel Brodin, Daniel Widing.
Tredjefemman: Nichlas Falk, Fredrik Claesson - Marcus Krüger, John Norman, Patrik Cehlin.
Fjärdekedjan: Mario Kempe, Christian Eklund, Tim Eriksson.
Förstafemman: Andreas Holmqvist, David Printz - Jimmie Ölvestad, Kristoffer Ottosson, Mathias Tjärnqvist.
Andrafemman: Josef Boumedienne, Stefan Söder - Nils Ekman, Daniel Brodin, Daniel Widing.
Tredjefemman: Nichlas Falk, Fredrik Claesson - Marcus Krüger, John Norman, Patrik Cehlin.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Låter ju en aning märkligt att Stefan Söder ska gå in i andra backpar. De menar väl Oscar Eklund förmodligen.Edin skrev:Enligt AB så kör vi med den här uppställningen ikväll:
Senast redigerad av Soulsic den 2010-09-28 13:27:45, redigerad totalt 1 gånger.
Kommer DIF krossa aik?
Kommer aik skjuta mer än 10 skott?
Kommer dom fina grabbarna stå med armarna i kors eller kommer dom sjunga?
På vilken sida av hovet kommer stolarna vara sönder?
Kommer båda klackarna sjunga "vi ses vid gullmarsplan"?
Har poliser och säkerhetsvakter putsat batonger och tandskydd?
Kommer Nisse förnedra aikbackar?
Kommer Printz vara stabbig och tappa puckar vid blå?
Kommer BomBom sänka 4 eller flera gnagare?
Kommer det vara över 20% klackturister som vägrar sjunga?
Kommer globen att hålla?
Finns aik?
Kommer PowerAngel köra cheerleading under matchen?
Blir det svarta eller röda rubriker i kvällstidningarna?
Klarar Oscar trycket?
Kommer Blomdahl få matchstraff i första eller andra perioden?
Kommer vi få 2 eller fler skador?
Kommer aik få 3 eller fler skador?
Gör Tjärnqvist hattrick?
Gör domaren bort sig?
Många frågor. Om fyra och en halv timme får man svar. Frågan är om man kommer må dåligt en vecka eller må jävligt bra en vecka.
Kommer aik skjuta mer än 10 skott?
Kommer dom fina grabbarna stå med armarna i kors eller kommer dom sjunga?
På vilken sida av hovet kommer stolarna vara sönder?
Kommer båda klackarna sjunga "vi ses vid gullmarsplan"?
Har poliser och säkerhetsvakter putsat batonger och tandskydd?
Kommer Nisse förnedra aikbackar?
Kommer Printz vara stabbig och tappa puckar vid blå?
Kommer BomBom sänka 4 eller flera gnagare?
Kommer det vara över 20% klackturister som vägrar sjunga?
Kommer globen att hålla?
Finns aik?
Kommer PowerAngel köra cheerleading under matchen?
Blir det svarta eller röda rubriker i kvällstidningarna?
Klarar Oscar trycket?
Kommer Blomdahl få matchstraff i första eller andra perioden?
Kommer vi få 2 eller fler skador?
Kommer aik få 3 eller fler skador?
Gör Tjärnqvist hattrick?
Gör domaren bort sig?
Många frågor. Om fyra och en halv timme får man svar. Frågan är om man kommer må dåligt en vecka eller må jävligt bra en vecka.
Född till sportchef.
Känns som att den här trion kan ha en grymt avgörande roll ikväll. Fågel eller fisk, jag vet vad jag innerligt hoppas på.Edin skrev:Enligt AB så kör vi med den här uppställningen ikväll: