Absolut. Förstår inte varför inte Oscar är den som blir utlånad istället. Deilert hade knappast gjort det sämre än Eklund jämte Timmy P. Deilert är dessutom högerskytt vilket heller inte är någon nackdel.-daniel- skrev:Så är det, och jag ser fortfarande större potential i Deilert.jensa85 skrev:Hursomhelst så tror jag aldrig att den eviga talangen Eklund någonsin kommer bli annat än en utfyllnadsback i ES som mest.
Djurgårdens IF - Frölunda HC, 21/1 2010
Re: Djurgårdens IF - Frölunda HC, 21/1 2010
Grym match ikväll och så sjukt viktig vinst!
Verkar som vi hade lite tur vid 4-1 målet, Timmy var tydligen i målgården, men någon gång ska man väl ha domaren med sig också. Tack Lärking! Alldeles för passiva efter det målet och Frölunda hade en sjukt bra press, fan va pissnödig man var mot slutet av matchen! Haha!
Någon som vet vad domaren ringde om i andra perioden? Plexit var trasigt, men det behöver man väl inte ringa om?!

Verkar som vi hade lite tur vid 4-1 målet, Timmy var tydligen i målgården, men någon gång ska man väl ha domaren med sig också. Tack Lärking! Alldeles för passiva efter det målet och Frölunda hade en sjukt bra press, fan va pissnödig man var mot slutet av matchen! Haha!

Någon som vet vad domaren ringde om i andra perioden? Plexit var trasigt, men det behöver man väl inte ringa om?!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kanske ringde Wolmer för att höra om han kunde ge förslag på vad han kunde blåsa på som missgynnar DIF...eller så kanske han var lite sugen och slog en pling till http://www.erotiklinjen.com/telefonsex?Slutspel skrev: Någon som vet vad domaren ringde om i andra perioden?
-
Det roligaste med det där inlägget var nog att du verkade känna till sidan väldigt väl. 

- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Sakerna som höll i plexit hade ju lossnat, han ringde vaktis! Eller uppringd av vaktis. Vild gissning, men vaktis trampade in samtidigt som han ringde.-daniel- skrev:Kanske ringde Wolmer för att höra om han kunde ge förslag på vad han kunde blåsa på som missgynnar DIF...eller så kanske han var lite sugen och slog en pling till http://www.erotiklinjen.com/telefonsex?Slutspel skrev: Någon som vet vad domaren ringde om i andra perioden?

Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- -daniel-
Känns inte sådär jättetroligt att han skulle ringa vaktmästaren, det borde finnas ~6300 andra inne på Hovet som borde kunna få tag på den mannen och inte domaren.Snazzi skrev:Sakerna som höll i plexit hade ju lossnat, han ringde vaktis! Eller uppringd av vaktis. Vild gissning, men vaktis trampade in samtidigt som han ringde.-daniel- skrev:Kanske ringde Wolmer för att höra om han kunde ge förslag på vad han kunde blåsa på som missgynnar DIF...eller så kanske han var lite sugen och slog en pling till http://www.erotiklinjen.com/telefonsex?Slutspel skrev: Någon som vet vad domaren ringde om i andra perioden?
Frågan kvarstår faktiskt; vad fan ringde karln om? Det enda de mig veterligen får ringa om är för att höra om pucken var inne eller inte (och hög klubba vid mål?)...
Självklart, men jag tänkte på hur dom spelat tidigare innan sina skador, och då finns det en del att bevisa. Kruger gjorde en hel del poäng men blev kallare & kallare strax innan JVM, och där var hans spel inte direkt övertygande. Tjärnqvist vet jag inte riktigt vad han gjorde innan sin skada. Därför så menar jag att dom har lite att bevisa, men det tror jag nog du förstod att jag menade.-daniel- skrev:Ja, eftersom 2 av dom är långtidsskadade så är det svårt att bevisa något just nu...Caveman skrev:
Det måste dom bevisa om dom är för bra för att vara en 3:e lina, just nu så tycker jag att det är precis vad dom är, en 3:e lina.
Engqvist är en bra spelare, en bra center som tar stort ansvar i defensiven, men det som retar mig är att han kan så mycket mer i det offensiva spelet, men där går det just nu lite segt.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Fick inte Nicke D(tror jag) en tryckare i ryggen bakifrån? Han låg väl ned med 3 spelare runt sig. Han kan ju ha fått klubben i nyllet eller något.-daniel- skrev:
Känns inte sådär jättetroligt att han skulle ringa vaktmästaren, det borde finnas ~6300 andra inne på Hovet som borde kunna få tag på den mannen och inte domaren.
Frågan kvarstår faktiskt; vad fan ringde karln om? Det enda de mig veterligen får ringa om är för att höra om pucken var inne eller inte (och hög klubba vid mål?)...
Eller så har jag drömt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
- -daniel-
Förstår alldeles utmärkt vad du menade.Caveman skrev:
Självklart, men jag tänkte på hur dom spelat tidigare innan sina skador, och då finns det en del att bevisa. Kruger gjorde en hel del poäng men blev kallare & kallare strax innan JVM, och där var hans spel inte direkt övertygande. Tjärnqvist vet jag inte riktigt vad han gjorde innan sin skada. Därför så menar jag att dom har lite att bevisa, men det tror jag nog du förstod att jag menade.
Engqvist är en bra spelare, en bra center som tar stort ansvar i defensiven, men det som retar mig är att han kan så mycket mer i det offensiva spelet, men där går det just nu lite segt.

Enqvist kan bättre offensivt, men tycker fortfarande han höjt sig kopiöst på alla vis senaste 15 omgångarna.
@ Snazzi: Var det inte läget innan när Riddarn vart på åkt och låg halvt däckad...? Men alldeles oavsett det så får inte domaren ringa på sånt.
- SirDIFalot
Skulle inte säga att Engqvist inte är bra på någonting. Snarare tvärtom. Han är inte dålig på någonting. Hyfsat skott, bra i defensiven, gör poäng. En bra spelare helt enkelt. Inget extra ordinärt. Men inte överdrivet dålig på någon del, helt okej på allting. Dessutom ung och utvecklingsbar, om vi får behålla honom.
Expert.
Efter att jag kom hem från Hovet så kollade jag matchen igen på Tv
Matchen i stort var knappast imponerande men plus till Macken gjorde en riktigt bra match
men extrapluset går till Printzen gjorde ett jätte jobb i defensiven.
Och så var det de där med dom röda tröjorna

Matchen i stort var knappast imponerande men plus till Macken gjorde en riktigt bra match
Och så var det de där med dom röda tröjorna

Hahaha, eloge till dig för sådant engagemang. Eller hade du bara långtråkigt kanskejanne08 skrev:Efter att jag kom hem från Hovet så kollade jag matchen igen på Tv
Och så var det de där med dom röda tröjorna![]()

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Jag undrar över en sak, varför tog inte Hardy timeout i 3:e? Satt och väntade hela tiden, men det gick ju bra ändå. Han kan väl inte tyckt att grabbarna lirade bra hoppas jag...
- SkönaDjurgårn
Forutom forstaperioden var detta saklart en bedrovlig insats. Tycker dock vi slapper det och tanker pa hur skont det faktiskt ar att ta tre poang av Frolunda, nu kor vi vidare - manga matcher pa gang narmaste tiden nu!
Och var håller du hus, eftersom åäö inte finns medSkönaDjurgårn skrev:Forutom forstaperioden var detta saklart en bedrovlig insats. Tycker dock vi slapper det och tanker pa hur skont det faktiskt ar att ta tre poang av Frolunda, nu kor vi vidare - manga matcher pa gang narmaste tiden nu!