Edit: Okej, han e fan grym, FÖRLÅT DEMBO! Det här var verkligen skönt.

Hur kan du tro att jag är en sån där? Menar hur kan man stå bakom honom! Jag kommer fortfarande ihåg våran säsong -99,-00 hur vi åkte ur efter att spelat skit och sedan regerat i superettan bla krossade vi malmö med 6-0 hemma på Stockholm Stadion!Snazzi skrev:Helt bekräftat då. Vi har fått ett litet gnagartroll på forumet.
Kul att du är insatt i ämnet.
Jo ser du, för då hade du nog inte skrivit det på det här forumet.Juristen skrev:Hur kan du tro att jag är en sån där? Menar hur kan man stå bakom honom! Jag kommer fortfarande ihåg våran säsong -99,-00 hur vi åkte ur efter att spelat skit och sedan regerat i superettan bla krossade vi malmö med 6-0 hemma på Stockholm Stadion!Snazzi skrev:Helt bekräftat då. Vi har fått ett litet gnagartroll på forumet.
Kul att du är insatt i ämnet.
Njae?Bäst-i-stan skrev:4.e platsen är fortfarande inom räck håll med vårt stöd kan vi greja det.
Fel gör om, Ekong har gjort mål åt bägge håll.Kentta skrev:Och Kennedy blir tvåmålsskytt! Varav ett åt fel håll, men det är en annan historia
Det kanske är dags för dig att se på matcherna istället för att enbart läsa sportbladets svarta rubriker.Lee Harvey Oswald skrev:Haha...
Dumbo Toray fortsätter att briljera.
Det är först nu många år efteråt man förstår hur stort det egentligen var, guldet 2005 alltså.
Att DIF lyckades ta SM-guld med Dembo i målet var en gigantisk bragd.
Bragdguldet hamnade med andra ord fel även 2005...