Djurgårdens IF - Timrå IK, 24/11 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
rikkard

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 24/11 2008

Inlägg av rikkard »

spiik skrev:att Schneider är dålig är ju befängt. Har ännu inte sett några konkreta argument för vad han gör som är dåligt.
Följ hans spel i försvarszon så får du se. Han är nästan alltid felplacerad, får inte ut enkla puckar i zon, markerar fel spelare, gömmer sig bredvid målvakten. Han gör knappt ett rätt i egen zon. Om vi ska behålla honom är det bättre att spela honom som Forward. Han har ett bra skott.
Peter

Inlägg av Peter »

-daniel- skrev:Låter ju dock "något" flummigt med hans lön, om jag var i Andreas situation skulle jag vilja ha jävligt klart dokumenterat vad man kommer tjäna varje månad. I den situation som vår förening befinner sig i ekonomiskt så låter det Tommy säger något kryptiskt.
Jag tycker att det han säger låter riktigt otäckt. Som jag tolkar honom lånar man pengar från nästa säsong för att betala Holmqvist och ytterligare några spelare den här säsongen. Är det så och man inte vet hur man ska få in de extra pengarna nästa säsong så står vi där med ännu sämre ekonomi då. Det blir som att pissa på sig. Varmt och skönt nu men kallt och äckligt efteråt.

Det vore intressant om våra "grävande journalister" här på hemsidan kunde ta och ställa lite seriösa frågor om ekonomi och framtid till de berörda istället för att stryka alla medhårs och gulla med klacken. Jag saknar DIF.net när viktiga frågor lyftes på ett sätt som inte bara var okritiskt hyllande. När man köpte över redaktionen från DIF.net var det verkligen väl investerade pengar för att få tyst på kritiska röster. Det måste vara skönt för styrelsen att de fick den arbetsro de har förvaltat så väl ...
Jeremy Roenick

Inlägg av Jeremy Roenick »

ludde- skrev:Antar att det förjävliga vädret hade mycket att göra med dagens publiksiffra...
Lirar vi inte inomhus?

Bortskämda j*vla supportrar är vad det handlar om. Kräver att få - inte att ge!
Användarvisningsbild
ludde-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av ludde- »

Jeremy Roenick skrev:
ludde- skrev:Antar att det förjävliga vädret hade mycket att göra med dagens publiksiffra...
Lirar vi inte inomhus?

Bortskämda j*vla supportrar är vad det handlar om. Kräver att få - inte att ge!
Jo, jag var på plats, tog dock 1 timme längre än vanligt att ta sig dit :D
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Skriv svar