Jag ber om ursäkt, Marusak är ÄNNU sämre än TJ. Hur i HELVETE kan han bara GE bort pucken 2 ggr när vi vinner teken, har kontroll på pucken och är kraftigt på gång.
Åt helvete me detta fy fan att Tjomme missar öppet mål åt helvete med Djurgårns uddlösa spel, utaon Otto och Bremberg är Djurgården noll.
Finns bara 2 backar som jag vill ha kvar till nästa år, de är Ossi och Timmy, alla andra ska bort!!!!!!!1FAN
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
En stor eloge till DIF som kämpar hela tiden även fast man helt enkelt inte spelar lika bra som LHC. Hoppas på att vi kan resa oss imorn och få till en till match på hemmaplan, skulle vara grymt kul. Kan instämma i kritiken mot Marusak, vad skapar/gör han egentligen?
Jag är mållös. Hur fan kan man missa målet och utanför när man har GULDLÄGEN ATT GÖRA MÅL PÅ!!!!!!!!!!!!!!. Jag vet att jag brukar vara positiv, MEN DET HÄR ÄR HELT JÄVLA SANSLÖST PISS DÅLIGT!!!!!
Hawk skrev:så där var det färdigt för denna säsongen
Hur i helvete kan du säga något sånt? Vad fan är det med hjärtat? Viljan? Kämpaglöden? Vad hände med, vi ger aldrig upp? Vi är Djurgårdens IF och vi ger ALDRIG upp! En seger imorgon och sedan är det ett fullsatt Globen, Skärpning!
Det var fan ingen rolig kväll det här heller, imorn blir det sista chansen att hålla liv i det här, den måste vi ta, annars ja..........
Tycker domare Persson missar hakningen som Danielsson själv råkar ut för. Sen Printz krosschecking e så jävla onödig, och som kanske matchavgörande, men det är ju knepigt att spekulera i. Onödigt hur som helst! 2-0 är ju jävligt snyggt, inget att orda om!
Nä nu vinner vi imorn och så vinner vi hemma och så vinner vi sista framför näsan på supportrarna i CC! Man kan ju hoppas iaf, jag håller tummarna!
"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)