K4: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 17/3 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Therocket1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Therocket1 »

Plocka in Alexander Deilert istället för Marusak till nästa match. Deilert träffar iaf mål med sina skott..
Bild
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

så där var det färdigt för denna säsongen :evil:
Lädersliparen

lol

Inlägg av Lädersliparen »

Jiri Marusak!!!!!!!!!! gg!
MAP

Inlägg av MAP »

Jag ber om ursäkt, Marusak är ÄNNU sämre än TJ. Hur i HELVETE kan han bara GE bort pucken 2 ggr när vi vinner teken, har kontroll på pucken och är kraftigt på gång.

Jävla idiot.
Användarvisningsbild
Tengil

Inlägg av Tengil »

Konstant denna uppsjö av felbeslut i kritiska lägen, jag förstår det helt enkelt inte. Inte på denna nivån.
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Fan bättre låta Danielsson stå på blå och skjuta..
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Therocket1 skrev:Plocka in Alexander Deilert istället för Marusak till nästa match. Deilert träffar iaf mål med sina skott..
Sa till farsan när linköping fick utvisning, att antingen skulle marusak ramla på blå eller skjuta på någons benskydd och vad fan händer?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Adam Blomster

Inlägg av Adam Blomster »

Åt helvete me detta fy fan att Tjomme missar öppet mål åt helvete med Djurgårns uddlösa spel, utaon Otto och Bremberg är Djurgården noll.
Finns bara 2 backar som jag vill ha kvar till nästa år, de är Ossi och Timmy, alla andra ska bort!!!!!!!1FAN
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Otto är den enda som får godkänt
Användarvisningsbild
Kire
Säsongskort: Ja

Inlägg av Kire »

En stor eloge till DIF som kämpar hela tiden även fast man helt enkelt inte spelar lika bra som LHC. Hoppas på att vi kan resa oss imorn och få till en till match på hemmaplan, skulle vara grymt kul. Kan instämma i kritiken mot Marusak, vad skapar/gör han egentligen?
nutarvidom

Inlägg av nutarvidom »

Hur fan kan Tjomme missa målet, vilket jävla drömläge. Fyfan va besviken jag är, helvete vilken tung torsk.
jjonas

Inlägg av jjonas »

Jag är mållös. Hur fan kan man missa målet och utanför när man har GULDLÄGEN ATT GÖRA MÅL PÅ!!!!!!!!!!!!!!. Jag vet att jag brukar vara positiv, MEN DET HÄR ÄR HELT JÄVLA SANSLÖST PISS DÅLIGT!!!!! :evil: :evil: :evil:
lilleman

Inlägg av lilleman »

Hawk skrev:så där var det färdigt för denna säsongen :evil:
Hur i helvete kan du säga något sånt? Vad fan är det med hjärtat? Viljan? Kämpaglöden? Vad hände med, vi ger aldrig upp? Vi är Djurgårdens IF och vi ger ALDRIG upp! En seger imorgon och sedan är det ett fullsatt Globen, Skärpning!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
KRNI

Inlägg av KRNI »

Det var fan ingen rolig kväll det här heller, imorn blir det sista chansen att hålla liv i det här, den måste vi ta, annars ja.......... :(

Tycker domare Persson missar hakningen som Danielsson själv råkar ut för. Sen Printz krosschecking e så jävla onödig, och som kanske matchavgörande, men det är ju knepigt att spekulera i. Onödigt hur som helst! 2-0 är ju jävligt snyggt, inget att orda om!

Nä nu vinner vi imorn och så vinner vi hemma och så vinner vi sista framför näsan på supportrarna i CC! Man kan ju hoppas iaf, jag håller tummarna! :wink: :D
"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Nedläggen i anfallszon är bortkastade..
tvåa på pucken hela tiden

Marusak ska bänkas
Skriv svar