Även jag som alltid tror det värsta vågar säga att vi i princip är klara för slutspel.
Även om vi endast vinner 2 av dom sista 8 matcherna måste SSK vinna minst 6 av sina 8 och då dessutom plocka in lite målskillnad.
Det händer inte.
Mats Sundin - Jävla Svin! Hammarby finns inte längre! 24 år sen - gnagarsvin! Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Fruktansvärt skön seger, nästan i klass med Brynäs-vinsten i Globen.
Klacken var riktigt fantastisk idag, starkt jobbat. Tack alla. Ni har helt klart hjälpt till att skapa ett bestående hockeyintresse för min snart 9-årige systerson som bara älskar att gå på DIF-matcher den här säsongen.
Hr1 skrev:Även jag som alltid tror det värsta vågar säga att vi i princip är klara för slutspel.
Även om vi endast vinner 2 av dom sista 8 matcherna måste SSK vinna minst 6 av sina 8 och då dessutom plocka in lite målskillnad.
Det händer inte.
Visst, ser väldigt positivt ut nu men jag ropar inte hej förrens det på pappret är klart. Hoppas verkligen att laget tänker på samma sätt, annars kan det sluta riktigt illa.
Framförallt så känns spelet bra. Vilket läckert hemjobb av ffa Danielsson idag.
Han kanske inte gör lika mycket poäng, men fan vad nyttig han är just nu!
Nyss hemkommen ifrån Hovet. Grymt härligt drag på läktaren, fick gåshud verkligen. Ska nog ta mig till Stockholm oftare för Marusaks skull, han har en förmåga att alltid näta när jag är där