Djurgårdens IF - Timrå IK, 9/10 2007
Spelarna ska faktiskt ha beröm som fortsätter att kämpa, trots att dom ju måste känna själva att dom är ljusår sämre än sina motståndare.
Snart kräver jag att föreningen går ut med ett pressmeddelande där man bekräftar vad alla vet. Nämligen att man inte har NÅGON JÄVLA SPELIDÈ. Tänk på det.. har ni sett något annat lag i elitserien som är så förbannat uddlösa som vi är? När andra lag hamnar i svackor så spelar dom metodiskt efter deras grundidé. Men vi har ingen sådan, vilket förklarar att merparten av matcherna ser ut som de gör. Som i tredje perioden idag. Man sitter bara och gapar över hur enkelt det är för Timråspelarna. Domaren ger oss flera billiga powerplay, men våra motståndare ifrågasätter inte ens domsluten, då dom vet att vi inte kommer att komma i närheten av målet ändå.
SNÄLLA SÄCKEN AVGÅ!
Snart kräver jag att föreningen går ut med ett pressmeddelande där man bekräftar vad alla vet. Nämligen att man inte har NÅGON JÄVLA SPELIDÈ. Tänk på det.. har ni sett något annat lag i elitserien som är så förbannat uddlösa som vi är? När andra lag hamnar i svackor så spelar dom metodiskt efter deras grundidé. Men vi har ingen sådan, vilket förklarar att merparten av matcherna ser ut som de gör. Som i tredje perioden idag. Man sitter bara och gapar över hur enkelt det är för Timråspelarna. Domaren ger oss flera billiga powerplay, men våra motståndare ifrågasätter inte ens domsluten, då dom vet att vi inte kommer att komma i närheten av målet ändå.
SNÄLLA SÄCKEN AVGÅ!
x3m om du kommer og streame mere matcher då håller jeg på sverige i em kvaler och em og betaler selvføgelig gerne ,kontakt mig evt på
c.floor@get2net.dk
Långt från københavn til stockholm.
c.floor@get2net.dk
Långt från københavn til stockholm.
Mickey Johansson er konge.
- Lee Harvey Oswald
Det är lugnt, snart har även det mest naiva förstått hur illa det är ställt med DIF.Crashmash skrev:Mer DIF PP 06/07 för inget har fan ändrats. Eftersom jag säger att DIF var dåliga idag så kommer jag säkert få massa skäll av sådana som tycker att det viktigaste är att deltaga, inte spela bra.
Denna match var den sämsta sedan "SKÄMMES-TA-MED-FAAN-avslutningen" på säsongen 2005-2006 då DIF torskade NIO matcher i rad.
Ska aldrig mer skratta åt kvaliteten på fotbollsallsvenskan.
Detta slår det mesta.....
Ber om ursäkt att jag köpte matchen igår och gav er länken.
Att ni fick se en sådan dålig hockey framförallt dålig inställning av DIF
Inget tempo, inget fungerande PP, Timrå styrde ut oss i hörnen hur lätt som helst i ssta perioden då vi jagade en reducering/kvittering
Känns skrämmande att DIF bygger på Linkan, och när han inte ens har producerat sen match nr.1
Ok fanns vissa som kämpade, Ossi va en av dem och några till, men va hjälper det när ingen hjälper till eller ens bryr sig, eller ens har en aning om att det va en hockeymatch idag.
Med tanke på DIF`s situation borde de kämpa och kriga varje sekund de är på isen.
Att ni fick se en sådan dålig hockey framförallt dålig inställning av DIF
Inget tempo, inget fungerande PP, Timrå styrde ut oss i hörnen hur lätt som helst i ssta perioden då vi jagade en reducering/kvittering
Känns skrämmande att DIF bygger på Linkan, och när han inte ens har producerat sen match nr.1
Ok fanns vissa som kämpade, Ossi va en av dem och några till, men va hjälper det när ingen hjälper till eller ens bryr sig, eller ens har en aning om att det va en hockeymatch idag.
Med tanke på DIF`s situation borde de kämpa och kriga varje sekund de är på isen.
Senast redigerad av Bigge den 2007-10-09 20:26:48, redigerad totalt 1 gånger.
There is no I in TEAM!!!!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så fruktansvärt otroligt ofantligt dålig match idag, tror fan aldrig jag sett nåt liknande alltså.
Det man kan konstatera är att vi utan Linkan inte har nån offensiv spets alls, då Bengan i princip lever på honom.
Det är ju i sådana här matcher som Otto och Anger måste kliva fram, inte när vi leder med 3-0 mot Skellefteå!
Det man kan konstatera är att vi utan Linkan inte har nån offensiv spets alls, då Bengan i princip lever på honom.
Det är ju i sådana här matcher som Otto och Anger måste kliva fram, inte när vi leder med 3-0 mot Skellefteå!
Senast redigerad av Emil Svelander den 2007-10-09 20:33:27, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Kan väl bara hålla med, ska hända något rejält om DIF skulle ta en 3p på någon av matcherna.*Knirre skrev:Tänkte precis skriva något liknande.. känns verkligen HELT orealistiskt att tro att vi ska ta någon poäng, eller ens göra något mål, på bortaplan i nuläget.Lee Harvey Oswald skrev:Så, BIF & LHC borta = nollan framåt intakt veckan ut.
Luleå hemma då ni...
Helst isåfall mot brynäs då de ligger under oss, annars intar vi kvalplatsen med stormsteg.
There is no I in TEAM!!!!
-
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem