Emil svelander skrev:Vore fruktansvärt onödigt att kasta bort flera miljoner på att spela på Hovet i stället för på Globen, då klackfolket dyker upp oavsett arena i slutspelet.
Jag är väldigt tveksam, kommer nämligen ihåg när det i den första kvarten 2004 kom 6550 personer för att se DIF bli utspelade och förlora med 1-8 mot Frölunda. Helt rätt att lägga matcherna på Hovet, vi ska ju ändå enbart spela där nästa säsong.
Jo, men då hade vi förlorat 5 raka matcher innan slutspelet och publiken hade inga större förhoppningar om vinst. Möter vi typ Färjestad vill jag ha Globen varje slutspelsmatch.
Tänkte på matchen i morgon vi sitter ju och festar lite grann innan får man ta med sig öl in i arenan eller kollar dom väskorna?
Det gör ju ingenting om dom gör det för då sitter man i baren men man skulle gärna vilja veta.
Jag skulle göra allt för att slippa lämna väskan hos några publikvärdar typ, så om ni kan hämta dem någon annanstans efter matchen är nog det att föredra.
Hej, jag undrar vad låten heter som ofta spelas precis när andra perioden ska börja. En techno-låt som får alla att klappa händerna i takt. Det är inte "Lets get ready to rumble". Tacksam för svar!
viktem skrev:Hej, jag undrar vad låten heter som ofta spelas precis när andra perioden ska börja. En techno-låt som får alla att klappa händerna i takt. Det är inte "Lets get ready to rumble". Tacksam för svar!
blårandigt skrev:Södertälje SK - Djurgården 24/1 2008
Har tänkt att fixa biljetter, vart står borta klack i axa?
Om du går in på ticnet och kollar på arena skissen så ser du ett vitt fält i övre vänstra hörnet. Strax nedanför ser du en liten liten vit tårtbit. Det är vårat. Sittplats tror jag heter G-sektionen. Scaniarinken har ett sjukt system på sittplats som ingen fattar. Klackbiljetten köper du direkt på plats.